Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Νίκας, Ιωάννης
dc.contributor.author Τζιμιτίκου, Άντζελα
dc.date.accessioned 2021-11-18T09:43:32Z
dc.date.available 2021-11-18T09:43:32Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/9741
dc.description.abstract Κατά τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, οι τουριστικές και ταξιδιωτικές βιομηχανίες επηρεάστηκαν ιδιαίτερα από τις τεχνολογικές εξελίξεις και τον τρόπο με τον οποίο διανέμουν τα τουριστικά προϊόντα στην αγορά. Η έλευση του Διαδικτύου ως καθολικού και διαδραστικού μέσου επικοινωνίας, καθώς και η μεταβολή που σημειώνεται στη συμπεριφορά των καταναλωτών, έχει τροποποιήσει τον παραδοσιακό τρόπο διανομής του τουρισμού και των ταξιδιωτικών προϊόντων. Σήμερα, οι καταναλωτές αναλαμβάνουν ολόκληρη την αναζήτηση και την κράτηση τουριστικών προϊόντων διαδικτυακά και ως εκ τούτου ο ρόλος των eMediaries έχει αλλάξει. Τα νέα μοντέλα eMediaries έχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των παραδοσιακών eMediaries, στην αγορά του ψηφιακού περιβάλλοντος. Οι προμηθευτές τουριστικών υπηρεσιών, όπως αεροπορικές εταιρείες και ξενοδοχεία, καθώς και παραδοσιακοί μεσάζοντες, όπως ταξιδιωτικά πρακτορεία και ταξιδιωτικοί πράκτορες, προβαίνουν σε συνεργασίες και αναπτύσσουν την ηλεκτρονική τους παρουσία, καθώς η εξέλιξή τους είναι απαραίτητη για να επιβιώσουν στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πάτρας el
dc.subject Πληροφοριακά Συστήματα Κρατήσεων el
dc.subject Τουρισμός el
dc.title ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής