Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.: Πρόσφατες υποβολές

  • ΔΕΣΥΛΛΑ, ΕΛΕΝΗ ( 2271); ΜΠΑΜΠΟΥ, ΧΑΡΑ-ΛΟΥΚΙΑ (0969) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-09)
  • ΑΣΠΡΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ :1878 (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-09)
    Το διαδίκτυο είναι το μεγαλύτερο παγκόσμιο δίκτυο . Λόγω των ανησυχιών για την επικείµενη εξάντληση των διαθέσιµων IP διευθύνσεων του διαδικτύου και κάποιων προβλημάτων λειτουργικότητας στις νέες συσκευές , μπήκαμε από ...
  • Κονακλής, Γεώργιος ( 3647) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-09)
    Η πτυχιακή εργασία θα ξεκινήσει από σχετικές αναφορές τόσο της μυθολογίας όσο και της ιστορίας της Μηχανουργικής Τέχνης. Η κατεργασία άμορφων μεταλλικών μαζών σε χρήσιμα εργαλεία και μηχανήματα ήταν πάντα ζητούμενο για ...
  • ΝΙΚΟΛΑΚΗΣ, ΜΙΧΑΗΛ(2885) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-06)
    Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των τεχνολογιών Docker, Flask, Python καθώς η υλοποίηση μίας εφαρμογής μέσω αυτών των τεχνολογιών. Η εφαρμογή έχει στόχο την δημιουργία μίας πλατφόρμας, στην οποία ...
  • ΠΟΡΙΚΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ (2699) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-09)
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία καταγράφονται όλα τα βήματα που πρέπει να γίνουν για να να προετοιμαστεί μια εφαρμογή Virtual Reality από την αρχή με το Blender 2.8 και την Unreal Engine 4. Συνοπτικά τα βήματα είναι τα ...
  • Μποζίκη- Σήμαν, Φροσύνη (2301) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-09)
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύονται εκτενώς ορισμοί όπως το τι είναι ο Διάχυτος Υπολογισμός, πεδία χρήσης του και το πόσο σημαντικός είναι για την τεχνολογία γενικότερα. Επίσης, γίνεται εκτενής αναφορά στα Barcodes ...
  • Βασιλόπουλος, Στέφανος (1884) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-09)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την κατασκευή ενός παιχνιδιού 2 διαστάσεων (2D video game). Για την υλοποίηση του παιχνιδιού σαφώς χρειάστηκε η ‘μηχανή’ Unity, ένα γραφικό περιβάλλον με τεράστιες δυνατότητες τόσο ...
  • ΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ (3146); ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΝΤΩΝΙΟΣ (2086) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-09)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό την υλοποίηση Ιστότοπου με ενσωματωμένο σύστημα κράτησης για την Πορθμειακή γραμμή Ρίου – Αντιρρίου. Η ιστοσελίδα θα παρέχει στον χρήστη βασικές πληροφορίες για την γραμμή Ρίου – ...
  • ΜΠΟΚΑΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (1759); ΛΙΟΣΗΣ, ΜΑΡΚΟΣ(1452) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-09)
    Η προσομοίωση συστημάτων διακριτών συμβάντων αναπαριστάνει τη μοντελοποίηση, την προσομοίωση και την ανάλυση συστημάτων που χρησιμοποιούν τις υπολογιστικές και μαθηματικές τεχνικές, ενώ δημιουργεί ένα μοντέλο από ένα ...
  • Αρβανίτης, Δημήτριος(2392) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-09)
    Η συγκεκριμένη εργασία ασχολείται με το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός ψηφιακού παιχνιδιού. Γίνεται μία σύντομη αναφορά στα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή παιχνιδιών ηλεκτρονικού υπολογιστή καθώς και μία ...
  • Κουλούρης, Σταμάτιος (2147) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-08)
  • Κωστίνας, Αθανάσιος (2153) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-07)
    Στην παρούσα διατριβή θα γίνει μία αφήγησή σε τεχνάσματα υπολογιστικής όρασης (Computer Vision) όπως και των δυνατοτήτων που προσφέρει στην επίλυση καθημερινών προβλημάτων. Συγκεκριμένα θα αναπτυχθούν οι έννοιες της ...
  • Παναγόπουλος, Νεκτάριος (2548); Κοντογιάννης, Σταύρος (15137) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-05)
    Η διπλωματική εργασία αναφέρεται στη Γλώσσα Python, καθώς και στις εφαρμογές της στα κατανεμημένα συστήματα. Αρχικά γίνεται μια εισαγωγή στη γλώσσα προγραμματισμού python όπου περιγράφονται τα βασικά σημεία της όπως δομές ...
  • ΠΑΥΛΑΤΟΣ, ΖΑΧΑΡΙΑΣ (1532) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-07)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τη μελέτη, τη σχεδίαση και την ανάπτυξη Συστήματος Ηλεκτρονικής Παραγγελιοληψίας (Point Of Sale) σε χώρους εστίασης. Σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα, το οποίο ...
  • Γεωργίου, Γεωργία (2098); Λαβάζου, Αικατερίνη (2156) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-07)
    Η σημερινή εποχή διακρίνεται από τον μεγάλο αριθμό διασυνδεδεμένων συσκευών στο Διαδίκτυο των Πραγμάτων, τόσο στην προσωπική ζωή όσο και στο επαγγελματικό χώρο. Το λεγόμενο Διαδίκτυο των πραγμάτων (ή αλλιώς Internet of ...
  • ΚΑΛΦΑΓΙΑΝΝΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ (1922) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2019-05)
    Το θέμα της εργασίας είναι οι πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων και παιγνίων (gaming) που έχουν ως στόχο την ανάπτυξη εικονικών ενεργειακών κοινοτήτων μέσω των οποίων μπορεί να επιτευχθεί εκπαίδευση των χρηστών. Αρχικά γίνεται ...
  • ΠΕΤΡΑΚΗ, ΥΒΟΝΝΗ (2014); ΜΠΑΝΤΟΥΡΟΒΣΚΙ - ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΔΑΜ (2264) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-06)
  • ΓΙΑΝΝΙΚΟΥΛΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (1665) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-07)
    Το Internet of Things (IoT) αποτελεί μια πλατφόρμα στην οποία οι συσκευές καθημερινής χρήσης και οι διάφορες καθημερινές διαδικασίες γίνονται εξυπνότερες. Μετατρέποντας τα αντικείμενα του πραγματικού κόσμου σε πράγματα ...
  • ΖΟΡΜΠΑΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ(1687); ΚΟΚΟΒΙΚΑΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ(1208) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-07)
    Πολλές πολιτικές ασφάλειας υπολογιστών γράφονται σχετικά αόριστα. Με πολλούς τρόπους, αυτό είναι σκόπιμο να επιτρέπει ευκολότερη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του δικτύου υπολογιστών. Ωστόσο, η υπερβολική ευελιξία ...
  • ΦΟΥΡΜΟΥΖΗ, ΜΑΡΘΑ (15830) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2021-06)
    Η δημοσιογραφία είναι μια σχετικά πρόσφατη επαγγελματική δραστηριότητα, η οποία αναπτύχθηκε ιδιαίτερα κατά τον δέκατο ένατο και τον εικοστό αιώνα. Η ανάπτυξή της συνδέθηκε με την επικράτηση του καπιταλιστικού τρόπου ...

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου