Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ SOCIAL MEDIA ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παπαδόπουλος, Δημήτριος
dc.contributor.author Ρούσης, Παναγιώτης
dc.date.accessioned 2021-11-22T08:27:29Z
dc.date.available 2021-11-22T08:27:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/9744
dc.description.abstract Ο επιχειρηματικός κόσμος έχει αλλάξει εντελώς μετά την ευρεία χρήση και επικράτηση του διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων σε όλο τον κόσμο. Στην νέα παγκόσμια ψηφιακή αγορά, παίζει ζωτικό ρόλο και είναι επωφελής για τη δημιουργία προσέγγισης πελατών, την προώθηση της μάρκας και του ονόματος, την δημιουργία αλληλεπίδρασης με τους πελάτες για την άμεση ικανοποίηση τους και την αύξηση της κερδοφορίας των επιχειρήσεων. Οι χρήστες των κοινωνικών μέσων έχουν μετατραπεί σε διαδραστικούς καταναλωτές, έχοντας πρόσβαση σε πληροφορίες, γνώμες και αξιολογήσεις άλλων χρηστών για ένα προιόν ή μια υπηρεσία, προκειμένου να προχωρήσουν στην αγορά του. Τα κοινωνικά μέσα μετεξελίχθηκαν από απλές ομάδες ατόμων με κοινά ενδιαφέροντα σε ψηφιακές πλατφόρμες καθημερινής χρήσης και για τους ανθρώπους σαν φυσικά πρόσωπα αλλά και για τις επιχειρήσεις. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πάτρας el
dc.subject Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject Κοινωνικά δίκτυα el
dc.subject Επιχειρηματικότητα el
dc.title Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ SOCIAL MEDIA ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής