Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ 2D ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ FRAMEWORK libGDX

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τζήμας, Ιωάννης
dc.contributor.author ΓΟΥΛΑΣ, ΗΛΙΑΣ (2805)
dc.date.accessioned 2021-11-11T05:58:51Z
dc.date.available 2021-11-11T05:58:51Z
dc.date.issued 2021-10
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/9722
dc.description.abstract Η διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την κατα όσο δυνατόν πιο πολύπλευρη εξευρεύνηση της υλοποίησης ενός 2D παιχνιδιού προσομοίωσης κατασκευής και διαχείρισης και των συστημάτων που το αποτελούν χρησιμοποιώντας ως μέσο ανάπτυξης το application framework libGDX. Το εν λόγω framework που είναι βασισμένο στην Java,C και C++ και τα βασικα του στοιχεία θα αναλυθούν επίσης σε μία συνοπτική αναφορά με σκοπό την καλύτερη κατανόηση τους αλλα και την χρησιμότητα τους ως εργαλείων ανάπτυξης των συστημάτων του παιχνιδιού. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ el
dc.title ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ 2D ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ FRAMEWORK libGDX el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής