Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ UNREAL

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor ΚΟΥΤΡΑΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
dc.contributor.author ΠΟΡΙΚΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ (2699)
dc.date.accessioned 2021-09-15T10:04:41Z
dc.date.available 2021-09-15T10:04:41Z
dc.date.issued 2021-09
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/9546
dc.description.abstract Στην παρούσα πτυχιακή εργασία καταγράφονται όλα τα βήματα που πρέπει να γίνουν για να να προετοιμαστεί μια εφαρμογή Virtual Reality από την αρχή με το Blender 2.8 και την Unreal Engine 4. Συνοπτικά τα βήματα είναι τα παρακάτω: Από την πλευρά του χρήστη: ● Ασφαλής είσοδος/έξοδος στο/από το σύστημα ● Απλότητα στη χρήση ● Το οικονομικό κόστος χρήσης ● Να βασίζεται σε ανοικτά πρότυπα και τεχνολογίες ● Μη αίσθηση αδιαθεσίας ή ζαλάδας. Από την πλευρά του διαχειριστή: ● Πλήρης διαχείριση-έλεγχος του συστήματος ● Μοντελοποιηση ● Texturing ● Baking ● Δυνατότητα ενημέρωσης του συστήματος ● Computer Compatible Η ανάπτυξη της εφαρμογής περιλαμβάνει το σχεδιασμό και τη συγγραφή των απαραίτητων συνοδευτικών προγραμμάτων λογισμικού (software) για την ορθή λειτουργία της. Η μεθοδολογία κατασκευής του περιβάλλοντος-κατά χρονική ακολουθία- περιγράφεται παρακάτω: 1. Αρχικά αγοράστηκε ένα VR Headset Oculus Quest με Oculus Link Cable για να γίνει το configuration με τα Windows 10 και τα άλλα προγράμματα. 2. Στη συνέχεια σχεδιάστηκαν τα 3D μοντέλα για δοκιμαστικούς ελέγχους. 3. Τέλος κατασκευάστηκαν maps με ενδιαφέρουσες λειτουργίες για την χρήση VR, υλοποιήθηκε έλεγχος καλής λειτουργίας των επί μέρους τμημάτων μέσω της Unreal Engine. Η πρώτη κατασκευαστική προσέγγιση του περιβάλλοντος περιλαμβάνει και την εξ ολοκλήρου σχεδίαση 3D Assets στο Blender, και στη συνέχεια εισαγωγή στην Unreal καθώς η αγορά έτοιμων assets θα αύξανε πολύ το κόστος της κατασκευής. Μελλοντικές βελτιώσεις που θα μπορούσαν να επιτευχθούν συμπεριλαμβάνουν την αγορά της τελευταίας τεχνολογίας VR Headset (Valve Index VR Kit) η οποία είναι σήμερα iv διαθέσιμη, καθώς με τις έξτρα δύο (2) ανεξάρτητες κάμερες που προσφέρει μπορεί να έχει κανείς πλήρη ελευθερία κινήσεων. Αντίθετα με το Oculus Quest που έχει μόνο δύο (2) κάμερες στο μπροστινό μέρος του headset έχει κανείς τον έλεγχο μόνο όπου βλέπει. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ el
dc.title ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ UNREAL el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου