Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γατομάτης, Παναγιώτης
dc.contributor.author Πλακίδας, Σπυρίδων
dc.contributor.author Καλδέλη, Μαρία
dc.date.accessioned 2021-07-16T08:48:00Z
dc.date.available 2021-07-16T08:48:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/9435
dc.description.abstract Η παρούσα εργασία διαπραγματεύεται το ψηφιακό μάρκετινγκ και τον τουρισμό. Συγκεκριμένα, αναφέρεται στον τρόπο που το ψηφιακό μάρκετινγκ, με τα μέσα, τις τεχνικές και τα εργαλεία που χρησιμοποιεί, υιοθετείται από τη βιομηχανία του τουρισμού. Σκοπός της μελέτης είναι να αναδειχθούν οι απόψεις των ανθρώπων για τον τουρισμό ηλεκτρονικής μορφής γενικότερα και ειδικότερα για τον τρόπο που συλλέγουν τα δεδομένα, τις χρήσιμες για το μελλοντικό ταξίδι τους πληροφορίες μέσω του διαδικτύου. Στη σύγχρονη εποχή, ο Παγκόσμιος Ιστός με τις δυνατότητες που παρέχει, επιλέγεται από τους marketers για την προώθηση, την προβολή και την ανάδειξη των επιχειρήσεων του τουριστικού κλάδου. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πάτρας el
dc.subject Ψηφιακό μάρκετινγκ el
dc.subject Τουρισμός el
dc.title ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής