Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ:Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ BLUE VILLAS

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ηγουμενάκης, Γεώργιος
dc.contributor.author Γεωργιάδου, Ερμιόνη
dc.contributor.author Ζαχαροπούλου, Βαρβάρα
dc.date.accessioned 2021-07-05T09:26:26Z
dc.date.available 2021-07-05T09:26:26Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/9366
dc.description.abstract Τις τελευταίες δεκαετίες ο τουρισμός θεωρείται ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους. Πλέον, το διαδίκτυο σε συνδυασμό με τον τουρισμό αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι για την οργάνωση αποδράσεων, εκδηλώσεων ή ηλεκτρονικών περιηγήσεων διαφόρων προορισμών των ανθρώπων. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν τον ιδανικό τρόπο διασκέδασης για να μπορέσουν να ξεφύγουν από την καθημερινότητα και τα προβλήματα τους. Μια νέα τάση που παρουσιάσει ραγδαία ανάπτυξη την τελευταία δεκαετία είναι η ενοικίαση πολυτελών καταλυμάτων. Η συγκεκριμένη μορφή τουρισμού προσέλκυε κυρίως άτομα τα οποία επενδούσαν στις διακοπές τους με στόχο την ιδιωτικότητα και την απομόνωση. Μια από τις μεγαλύτερες Ελληνικές ηλεκτρονικές πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης είναι η BlueVillas. Βασικός στόχος της εργασίας είναι να εκτιμηθούν τα χαρακτηριστικά και οι επιπτώσεις της λειτουργίας της πλατφόρμας BlueVillas. Ως κυριότερος στόχος υπήρξε η διερεύνηση για το αν γνωρίζουν την συγκριμένη πλατφόρμα και αν θα επέλεγαν να κάνουν τις διακοπές τους σε πολυτελή καταλύματα. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύθηκε η έννοια του τουρισμού, του τουρίστα και αναλύονται όλες οι διαστάσεις του μαζί με τα θετικά και τα αρνητικά του. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύθηκαν όλες οι ηλεκτρονικές τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται για την σωστή λειτουργεία και διαφήμιση των τουριστικών καταλυμάτων. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύθηκε ο όρος, η παρουσίαση και οι λειτουργείες των ηλεκτρονικών πλατφορμών βραχυχρόνιας μίσθωσης. Επιπρόσθετα, στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύθηκε η εταιρεία BlueVillas. Ενώ, αναλύθηκε ένα πρόβλημα που έχει επηρεάσει την παγκόσμια αγορά είναι η πανδημία που έχει ξεσπάσει. Λόγω αυτού ο κλάδος του τουρισμού έχει αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα. Όλες οι επιχειρήσεις προσπαθούν να αντιμετωπίσουν αυτή την νέα κατάσταση που επικρατεί δημιουργώντας ένα σχέδιο διαχείρισης της κρίσης αυτής. Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται η ανάλυση των στατιστικών δεδομένων που αντλήσαμε από την ίδια την εταιρεία. Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζεται το ερωτηματολόγιο και τα αποτελέσματα του. Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται η ανάλυση των συμπερασμάτων. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πάτρας el
dc.subject Τουρισμός el
dc.subject Ηλεκτρονικές πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης el
dc.title ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ:Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ BLUE VILLAS el
dc.title.alternative SHORT-TERM E-RENTAL PLATFORMS: ΤΗΕ CASE OF BLUE VILLAS el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής