Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Το ηλεκτρονικό εμπόριο και η εφαρμογή του στις επιχειρήσεις της χώρας μας

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γατομάτης, Παναγιώτης
dc.contributor.author Σκέντζου, Λαμπρινή
dc.date.accessioned 2021-05-31T08:28:52Z
dc.date.available 2021-05-31T08:28:52Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/9219
dc.description.abstract Οι αλματώδεις εξελίξεις στο διαδίκτυο και κατά συνέπεια στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχουν αντίκτυπο στην καθημερινότητά μας. Στις σημερινές συνθήκες ανταγωνισμού των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής η χρήση του διαδικτύου αποτελεί αναγκαίο εργαλείο. Η αναγκαιότητα που γεννά η εποχή του διαδικτύου έχει γίνει πλέον απόλυτα κατανοητή από το σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στο διαδίκτυο για να ενημερωθούν, να ψυχαγωγηθούν και να αγοράσουν υπηρεσίες και προϊόντα. Το διαδίκτυο αποτελεί πλέον ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, το οποίο παρέχει τεράστια οφέλη για κάθε επιχείρηση. Οι σύγχρονές επιχειρήσεις έχουν βρει νέους τρόπους για να επιτύχουν τους στόχους του μάρκετινγκ μέσω της χρήσης των εργαλείων και των χαρακτηριστικών του διαδικτύου. Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις. Αρχικά θα αναφερθούμε στις έννοιες του Μάρκετιγνκ , στην πορεία του μέσα στο χρόνο καθώς και στο μίγμα του Μάρκετινγκ. Αργότερα γίνεται λόγος για την εμφάνιση του Διαδικτύου, την χρησιμότητα του όπως επίσης και τα επιχειρηματικά μοντέλα του Διαδικτύου. Στη συνέχεια παρουσιάζεται ο ορισμός του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, γίνεται σύγκριση με το παραδοσιακό Μάρκετινγκ και αναφέρονται το πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του. Επίσης , αναπτύσσονται οι τεχνικές προώθησης του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ και τα βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν ώστε να εφαρμοστούν με επιτυχία . Στη συνέχεια παρουσιάζεται έρευνα σχετικά με τις επιχειρήσεις της Ελλάδας. Τέλος, παραθέτονται τα συμπεράσματα της. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πάτρας el
dc.subject Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.title Το ηλεκτρονικό εμπόριο και η εφαρμογή του στις επιχειρήσεις της χώρας μας el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής