| dc.contributor.advisor | ΣΚΟΥΡAΣ, ΕΥΓΕΝΙΟΣ | |
| dc.contributor.author | ΓΙΟΥΡΤΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ (6736) | |
| dc.date.accessioned | 2021-05-28T04:43:55Z | |
| dc.date.available | 2021-05-28T04:43:55Z | |
| dc.date.issued | 2021-05 | |
| dc.identifier.uri | http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/9214 | |
| dc.description.abstract | Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια γενική εισαγωγή για τα καύσιμα και τις μηχανές γενικά. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται λεπτομερώς τα καύσιμα εσωτερικής καύσης. Επίσης παρουσιάζονται αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της Βενζίνης , του Diesel , του LPG και του C.N.G Στο κεφάλαιο τρία γίνεται αναφορά για τις εκπομπές των συμβατικών καυσίμων όπως είναι η βενζίνη, το πετρέλαιο, το L.P.G και τα άλλα συμβατικά καύσιμα που κυκλοφορούν στην αγορά. Στο κεφάλαιο τέσσερα αναλύονται όλες οι προδιαγραφές που πρέπει να τηρεί η κάθε εγκατάσταση ώστε να μπορεί να γίνει με ασφάλεια η μετατροπή του κινητήρα. Στο κεφάλαιο πέντε γίνεται λεπτομερείς υπολογισμός του κόστους εγκατάστασης. Μελετάται η εξέλιξη των συστημάτων LPG σε οχήματα και εκτιμάται το κόστος εγκατάστασης. Στο κεφάλαιο έξι παρουσιάζεται η μελέτης μετατροπής του συστήματος CNG. Τέλος στο κεφάλαιο επτά παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την εκπόνηση της εργασίας. | el |
| dc.language.iso | el_GR | el |
| dc.publisher | ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ | el |
| dc.title | ΜΕΛΕΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΔΙΠΛΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ Ή ΣΥΜΠΙΕΣΜΕΝΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ | el |
| dc.type | Πτυχιακή Εργασία | el |