Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας: Η περίπτωση του τουριστικού πολιτισμού

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ζαφειροπούλου, Αναστασία
dc.contributor.author Κάτελας, Ανδρέας
dc.date.accessioned 2021-05-25T08:52:09Z
dc.date.available 2021-05-25T08:52:09Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/9206
dc.description.abstract Ο τουρισμός αποτελεί μία λέξη που συνδέεται άμεσα με την Ελλάδα όλο και περισσότερο με την πάροδο του χρόνου. Η Ελλάδα παρέχει διάφορα είδη τουρισμού, ωστόσο ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο τομέας του πολιτιστικού τουρισμού. Στόχος αυτής της εργασίας είναι η πραγματοποίηση ποσοτικής έρευνας με τη μορφή δομημένου ερωτηματολογίου, σε σχέση με την προώθηση του πολιτιστικού τουρισμού. Θα μοιραστούν ερωτηματολόγια με τυχαία επιλογή στην περιοχή της Αχαΐας σε περίπου 80 άτομα. Η εργασία έχει δομηθεί σε 4 κεφάλαιο. • Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στον τουρισμό γενικά και στον τουρισμό στην Ελλάδα. • Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται ο τομέας του πολιτιστικού τουρισμού. • Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στην διαφήμιση του ελληνικού προϊόντος. • Στο τελευταίο κεφάλαιο υπάρχουν πίνακες και διαγράμματα σχετικά με τα δεδομένα που συλλέχτηκαν, μετά την επεξεργασία τους. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πάτρας el
dc.subject Εναλλακτικός τουρισμός el
dc.subject Πολιτιστικός τουρισμός el
dc.title Προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας: Η περίπτωση του τουριστικού πολιτισμού el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής