Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Η λειτουργία του τμήματος υποδοχής στη σύγχρονη εποχή

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ζαφειροπούλου, Αναστασία
dc.contributor.author Σταυρόπουλος, Ευάγγελος
dc.date.accessioned 2021-05-25T08:37:38Z
dc.date.available 2021-05-25T08:37:38Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/9204
dc.description.abstract Τα μεγάλα ξενοδοχεία επιδιώκουν την ανάπτυξή τους μέσα από τις δραστηριότητές τους, φροντίζοντας να παρέχουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας προς τους τουρίστες. Ιδιαίτερα σημαντική θέση καταλαμβάνει το τμήμα υποδοχής μιας ξενοδοχειακής μονάδας. Αποτελεί το συνδετικό κρίκο ανάμεσα στο ξενοδοχείο και το πελατολόγιό του. Οι τουρίστες απευθύνονται συχνά στο τμήμα υποδοχής κατά την παραμονή τους στο ξενοδοχείο, με σκοπό να επιλύσουν διάφορα ζητήματα που τους απασχολούν. Το τμήμα υποδοχής είναι υπεύθυνο στον έλεγχο της διαθεσιμότητας των δωματίων, καθώς και για τις προσφορές και τις παροχές που θα λάβουν οι τουρίστες κατά τη διαμονή τους. Είναι αρμόδιο να έρθει σε επικοινωνία με τα τουριστικά γραφεία, με σκοπό να διευθετήσουν την παροχή αριθμού και τύπου δωματίου στους τουρίστες. Αναλαμβάνει να παρέχει πληροφορίες σχετικά με τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους της ξενοδοχειακής μονάδας, διαμέσου της διαδικτυακής ιστοσελίδας. Παράλληλα, αναλαμβάνει με το τμήμα μάρκετινγκ συνεργασία, με σκοπό την καλύτερη προβολή του ξενοδοχείου στους τουρίστες και στους δυνητικούς πελάτες. Ουσιαστικά, ενημερώνει το τμήμα μάρκετινγκ σχετικά με τις παροχές των δωματίων και τη διαθεσιμότητα, οπότε με τη σειρά του εφαρμόζει τις κατάλληλες τεχνικές με σκοπό την προβολή και την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της ξενοδοχειακής μονάδας. Ορισμένες φορές, το τμήμα μάρκετινγκ και η υποδοχή αποτελούν ενιαίο τομέα στα ξενοδοχεία, αν και στα πεντάστερα συνήθως είναι ανεξάρτητα, με σκοπό να είναι σε θέση να λειτουργούν αποδοτικότερα και αυτόνομα. Παρ’ όλα αυτά, θα πρέπει πάντα να υπάρχει ένα καλό κλίμα συνεργασίας ανάμεσά τους, με σκοπό την ορθή λειτουργία και την ανάπτυξη της ξενοδοχειακής μονάδας. Ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δίνεται στην προώθηση των υπηρεσιών μέσω των κοινωνικών δικτύων. Οι υποψήφιοι πελάτες αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, με απώτερο στόχο να λάβουν πληροφορίες και κριτικές για μία μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα. Συνεπώς, θα πρέπει να υπάρχει σωστή οργάνωση και λειτουργία, με απώτερο στόχο την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσίες προς τους πελάτες και κατά συνέπεια να εξωτερικεύεται μία καλή εικόνα προς τους δυνητικούς πελάτες του ξενοδοχείου. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πάτρας el
dc.subject Τουρισμός el
dc.subject Ξενοδοχειακές μονάδες el
dc.title Η λειτουργία του τμήματος υποδοχής στη σύγχρονη εποχή el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής