Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Διαφήμιση και συμπεριφορά καταναλωτή.Η διαφήμιση στους εφήβους

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παπαπετρόπουλος, Πέτρος
dc.contributor.author Ζωγόπουλος, Γρηγόρης
dc.contributor.author Κούκκος, Νεκτάριος
dc.date.accessioned 2021-04-12T08:31:17Z
dc.date.available 2021-04-12T08:31:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/9081
dc.description.abstract Εισαγωγή: Η διαφήμιση είναι ένα σημαντικό κανάλι που κάθε διαφημιζόμενος χρησιμοποιεί για να κοινοποιήσει το προϊόν του στους καταναλωτές. Ένας καταναλωτής είναι ένα άτομο που έχει ανάγκες και θέλει να εκπληρώσει τις βασικές του ανάγκες και μπορεί να επεκταθεί και σε άλλες ανάγκες πολυτέλειας ζωής. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι βιβλιογραφική ανασκόπηση και η διερεύνηση των απόψεων των εφήβων σχετικά με ην διαφήμιση και την επιρροή της καταναλωτικής τους συμπεριφοράς Μεθοδολογία: Για τη υλοποίηση της μελέτης χρησιμοποιήθηκε δομημένο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο που αναρτήθηκε σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Η δειγματοληψία αποτελεί δειγματοληψία ευκολίας. Συμπεράσματα : Το μεγαλύτερο μέρος του δείγματος της παρούσας μελέτης 39,42% ενημερώνεται για τις on line αγορές από το Instagram και το ακριβώς επόμενο ποσοστό 37,23% από το Tiktok και δηλώνει ότι επηρεάζεται πολύ από τις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος απάντησε πως ενημερώνουν το οικογενειακό τους περιβάλλον για τις ηλεκτρονικές τους αγορές μερικές φορές. Τέλος το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος θεωρεί τις διαδικτυακές αγορές πιο οικονομικές ενώ δαπανά πάνω από δυο ώρες τη μέρα στο διαδίκτυο el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πάτρας el
dc.subject Διαφήμιση el
dc.subject Καταναλωτική συμπεριφορά el
dc.title Διαφήμιση και συμπεριφορά καταναλωτή.Η διαφήμιση στους εφήβους el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής