Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Νέοι και εθελοντισμός. Έρευνα σε φοιτητές / τριες του Πανεπιστημίου Πατρών

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βάθη - Σαράβα, Παναγιώτα
dc.contributor.author ΚΟΛΟΒΟΥ, ΣΕΡΑΦΕΙΜΑ
dc.date.accessioned 2021-04-08T10:02:04Z
dc.date.available 2021-04-08T10:02:04Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/9073
dc.description.abstract Το θέμα της παρούσης εργασίας είναι οι «Νέοι και εθελοντισμός. Έρευνα σε φοιτητές/τριες του Πανεπιστημίου Πατρών». Αναλύθηκε σε 7 κεφάλαια ως εξής: Στο 1ο«Η σημασία και ο ρόλος του ενεργού πολίτη στα πλαίσια της εκπαίδευσης», δόθηκαν γενικά στοιχεία για τον Ενεργό πολίτη,η πρωτοβουλία των Ευρωπαίων Πολιτών - μια ευκαιρία που πρέπει να αξιοποιηθεί, η απαγόρευση διακρίσεων και ενεργός πολίτης,ο σύγχρονος άνθρωπος ως ενεργός πολίτης,η συμβολή του ενεργού πολίτη στην εκπαίδευση με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη και τέλος η συσχέτιση της εκπαίδευσης στη δημιουργία του ενεργού πολίτη.Στο 2ο ο «Εθελοντισμός» παρατέθηκαν γενικά στοιχεία, οι τύποι εθελοντισμού (όπως χρησιμοποιείται από προγράμματα μάθησης υπηρεσιών, βάσει δεξιοτήτων, εθελοντισμός στις αναπτυσσόμενες χώρες, εικονικός εθελοντισμός, μίκρο-εθελοντισμός, περιβαλλοντικός, σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, στα σχολεία, εταιρικός, κοινοτική εθελοντική εργασίακαι εθελοντισμός σε μεγάλα αθλητικά γεγονότα).Στο 3ο «Ο ρόλος της κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας στη διαμόρφωση εθελοντικής συνείδησης» καταγράφονται βασικές έννοιες για την Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία, τα πλεονεκτήματα ανάπτυξης Κ.ΑΛ.Ο. και οι βασικές αξίες και αρχές των Κ.ΑΛ.Ο..Στο 4ο «Η συμμετοχή σε σχολικά προγράμματα στη διαμόρφωση εθελοντικής συνείδησης» παρουσιάζονται σχολικά προγράμματα στη διαμόρφωση εθελοντικής συνείδησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (πρόγραμμα σπουδών και αναλυτικά προγράμματα, προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων), σχολικά προγράμματα στη διαμόρφωση εθελοντικής συνείδησης στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (πρόγραμμα σπουδών και αναλυτικά προγράμματα, σχολικές δράσεις και προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων), μεμονωμένες δράσεις - προγράμματα με αναφορά στον εθελοντισμό στο σχολείο, η καλλιέργεια θεμελιωδών αξιών και αρχών του Συνεργατισμού στο σχολείο, και η συμμετοχή σε σχολικά προγράμματα και διαμόρφωση εθελοντικής συνείδησης.Στο 5ο η «Μεθοδολογία της έρευνας»διατυπώνονται ο σκοπός και στόχος της έρευνας «Νέοι και εθελοντισμός», τα ερευνητικά ερωτήματα της έρευνας, η αναγκαιότητά της, το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε, το δείγμα της έρευνας και τέλος ο δείκτης CronbachAlphaγια μια σειρά ερωτήσεων.Στο 6οη «Ανάλυση στοιχείων της έρευνας»καταγράφονται τα κοινωνικό - δημογραφικά στοιχεία, τα στοιχεία εθελοντικής δράσης, της εθελοντικής συνείδησης, η ανάλυση συσχέτισης για ζεύγη μεταβλητών και ο υπολογισμός και ερμηνεία μέτρων θέσης και διασποράς μεταβλητών. Στο 7ο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα από την πραγματοποιθείσα έρευνα σε φοιτητές/τριες του Πανεπιστημίου Πατρών για τον εθελοντισμό. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πατρών el
dc.subject Εθελοντισμός el
dc.subject Ενεργός πολίτης el
dc.subject Κοινωνική και αλληλέγγυα οικονομία el
dc.title Νέοι και εθελοντισμός. Έρευνα σε φοιτητές / τριες του Πανεπιστημίου Πατρών el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου