Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

ΕΛΙΚΟΦΟΡΑ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor ΠΟΛΥΖΑΚΗΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
dc.contributor.author ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ (7010)
dc.contributor.author ΛΥΚΙΑΡΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ (6956)
dc.date.accessioned 2021-03-12T12:01:47Z
dc.date.available 2021-03-12T12:01:47Z
dc.date.issued 2021-03
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/9005
dc.description.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στα ελικοφόρα και προωθητικά συστήματα, από τα οποία αποτελούντα τα αεροπλάνα και τα ελικόπτερα. Η ανάπτυξη του θέματος γίνεται σε 4 κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται τα είδη των εμβολοφόρων κινητήρων, το βάρος τους, οι διαστάσεις τους και η ισχύς τους, καθώς και πως από το εμβολοφόρο κινητήρα περάσαμε στον ελικοστροβιλοκινητήρα λόγο της αυξημένης ισχύς του και του μειωμένου βάρους του. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται τα γεωμετρικά στοιχεία του έλικα, η ταχύτητα του, συντελεστές και το βήμα του έλικα καθώς οι δυνάμεις και οι ροπές που επενεργούν πάνω στον έλικα και στα ακροπτερυγιά του. Επίσης αναφέρεται και στην συντήρηση του έλικα. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται περισσότερο η αεροδυναμική του αεροσκάφους, από τι στοιχεία μπορούν να κατασκευάζονται τα πτερύγια έτσι ώστε να αυξάνεται η απόδοσής τους, καθώς και οι δυνάμεις που επενεργούν πάνω στα πτερύγια αλλά και την άτρακτο του αεροσκάφους. Τέλος αναλύονται έννοιες όπως είναι η άντωση, η οπισθέλκουσα, η ροπή πρόνευσης και οι περιοχές ταχυτήτων των αεροσκαφών. Το τέταρτο κεφάλαιο ασχολείται με τις επιδόσεις του αεροσκάφους, την ειδική κατανάλωση καυσίμου αλλά και τη μέγιστη αυτονομία και εμβέλεια του αεροσκάφους την ώρα της πλεύσης. Τα συμπεράσματα που βγαίνουν από αυτή την εργασία είναι ότι με τα κατάλληλα σύνθετα υλικά αλλά και με τις μελέτες που γίνονται στους ελικοστροβιλοκινητήρες μπορούμε να επιτύχουμε καλύτερες αποδόσεις και επιδόσεις στα αεροσκάφη. Η ανάγκη που υπάρχει παγκοσμίως στο επίπεδο του χρόνου μετακίνησης έχει δημιουργήσει μια τεράστια ζήτηση για καινούργιες έρευνες που θα καταφέρνει να υπερνικάει τα ήδη σύγχρονα αεροσκάφη, θα έχει να απασχολεί ένα μεγάλο αριθμό επιστημόνων και μηχανικών ώστε να μειώνεται συνεχώς ο χρόνος και να είναι πιο δημοφιλής το εναέριο μεταφορικό από όλο τον πληθυσμό της Γης . Τέλος , η πολυπλοκότητα των σύγχρονων κινητήρων αεροσκαφών δημιουργεί μία συνθήκη που αναγκάζει τις αεροπορικές εταιρίες να χρειάζονται έναν μεγάλο αριθμό ατόμων στην κατασκευή – συντήρηση όσο και στην μελέτη που γίνετε για να επιτευχθεί το σωστό αποτέλεσμα .Αυτό μας ευχαριστεί διότι σαν μηχανικοί έχουμε την ευκαιρία να εργαστούμε στον μεγαλύτερο τομέα μεταφοράς επιβατικού στόλου , βοηθώντας στην αποσυμφόρηση αυτής της πιεστικής κατάστασης που βιώνουμε την σημερινή εποχή el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ el
dc.title ΕΛΙΚΟΦΟΡΑ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής