Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Ικανοποίηση πελατών και ανάπτυξη εμπιστοσύνης μικρών λογιστικών φοροτεχνικών γραφείων

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παπακωνσταντίνου, Παναγιώτα
dc.contributor.author ΓΕΡΝΑΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
dc.contributor.author ΚΟΚΟΤΣΗ, ΟΛΓΑ
dc.date.accessioned 2020-11-13T10:46:44Z
dc.date.available 2020-11-13T10:46:44Z
dc.date.issued 2019-06
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/8825
dc.description.abstract Το σύγχρονο μάρκετινγκ αποτελεί τη βασικότερη παράμετρο επιτυχίας στη σημερινή κοινωνία, που πλαισιώνεται από ένα υψηλά ανταγωνιστικό περιβάλλον. Ο συγκεκριμένος τομέας αποτελεί μια καθοριστική παράμετρο, που οριοθετεί και εμβαθύνει στη βιωσιμότητα μιας εταιρίας ή ενός οργανισμού σε κάθε τομέα στον οποίο λειτουργεί. Για τις ανάγκες της εν λόγω εργασίας θα μελετήσουμε την παράμετρο αυτή, που εφαρμόζεται στις σύγχρονες λογιστικές υπηρεσίες. Τα λογιστικά γραφεία είναι χρήσιμο να εφαρμόζουν τακτικές του σύγχρονου μάρκετινγκ καθώς αποτελεί ένα χρήσιμο μέσο, που έχει άρρηκτη σχέση με την ορολογία της επιχείρησης που ο στόχος της είναι το κέρδος. Οι πελάτες του γραφείου συντηρούν και παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξή του. Δίχως την κατάλληλη καθοδήγηση, μέσα από καθορισμένα πρότυπα τα οποία είναι σημαντικό να εφαρμόζονται, με στόχο ο πελάτης να είναι ικανοποιημένος και να επιλέγει την επιχείρηση για τις λογιστικές του υπηρεσίες, δεν είναι εφικτό να αναπτυχθεί η επιχείρηση. Σε ό,τι έχει να κάνει με τα μικρά λογιστικά φοροτεχνικά γραφεία που αποτελούν πεδίο έρευνας αυτής της εργασίας, είναι σημαντικό να τονιστεί πως δρουν στα πλαίσια ενός ανταγωνιστικού περιβάλλοντος. Αυτό έχει σαν κυριότερη συνέπεια πως για να καταφέρουν να συντηρηθούν και να είναι βιώσιμα θα πρέπει να προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες με στόχο να ικανοποιήσουν τους πελάτες τους. Συνεπώς, προκύπτει το γεγονός ότι είναι ζωτικής σημασίας να οριοθετηθεί η ποιότητα και ποια παιδαγωγική είναι σημαντικό να χρησιμοποιηθεί με σκοπό την επίτευξη των στόχων βελτίωσης ενός τέτοιου γραφείου. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε, άλλωστε, πως η ποιότητα των υπηρεσιών παίζει καθοριστικό ρόλο σε ό,τι έχει να κάνει με την ορθή λογιστική διαχείριση και τη δράση των σύγχρονων λογιστικών γραφείων στη χώρα μας αλλά και σε διεθνές επίπεδο. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας el
dc.subject Μάρκετιγκ el
dc.subject Λογιστικά γραφεία el
dc.subject Μηχανογραφημένη λογιστική el
dc.title Ικανοποίηση πελατών και ανάπτυξη εμπιστοσύνης μικρών λογιστικών φοροτεχνικών γραφείων el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου