Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Η επίδραση του ηλεκτρονικού εμπορίου στον τουριστικό κλάδο.

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παπαδόπουλος, Δημήτρης
dc.contributor.author Ντελίμπαση, Εντέλα
dc.date.accessioned 2020-09-11T10:48:53Z
dc.date.available 2020-09-11T10:48:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/8555
dc.description.abstract Σκοπός της εργασίας είναι η ανάλυση και η παρουσίαση του ηλεκτρονικού εμπορίου και της επίδρασής του στον τουριστικό κλάδο καθώς και γενική παρουσίαση του τουρισμού . Η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια όπου αναλύονται τα φαινόμενα του τουρισμού , του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και η επίδραση του ηλεκτρονικού εμπορίου στον τουριστικό κλάδο . Στο πρώτο κεφάλαιο , παρουσιάζεται το φαινόμενο του τουρισμού και η εξέλιξή του καθώς και το τουριστικό προιόν . Στο δεύτερο κεφάλαιο , αναλύεται το φαινόμενο του ηλεκτρονικού εμπορίου , η εξέλιξή του , ο ρόλος του ιντερνέτ και οι νέες τεχνολογίες. Εν συνεχεία , στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η επίδραση/συμβολή του διαδικτύου στον τουρισμό. Έπειτα , στο τέταρτο κεφάλαιο , παρουσιάζονται οι σημαντικότερες εφαρμογές του ηλεκτρονικού εμπορίου στον τουριστικό κλάδο . Τέλος , παρατίθεται το συμπέρασμα της εργασίας καθώς και η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε για την εκπόνηση της εργασίας μου. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πατρών el
dc.subject Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject Τουρισμός el
dc.title Η επίδραση του ηλεκτρονικού εμπορίου στον τουριστικό κλάδο. el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου