Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Διαχείριση κρίσεων και αξιολόγηση κινδύνων στις τουριστικές επιχειρήσεις.

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παναγόπουλος, Αναστάσιος
dc.contributor.author Σούρμπης, Χαράλαμπος
dc.date.accessioned 2020-09-02T07:50:42Z
dc.date.available 2020-09-02T07:50:42Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/8463
dc.description.abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό να μας εξοικειώσει με την έννοια του τουρισμού, πως λειτουργεί, τα θετικά στοιχεία που εμπεριέχει αλλά και τι κινδύνους μπορεί να κρύβει για την εκάστοτε τουριστική επιχείρηση. Επίσης θα δούμε πως μέσα από το σωστό ξενοδοχειακό μάρκετινγκ μπορούμε να επιτύχουμε τους στόχους που θέτουμε στην επιχείρηση. Παρακάτω θα αναφέρουμε τα είδη κρίσεων που υπάρχουν στον τουρισμό, τις συνέπειες αυτών αλλά και στρατηγικές αντιμετώπισης τους. Οι ερευνητικοί στόχοι της εργασίας επικεντρώνονται στην φυσική κρίση που έλαβε χώρα στο Μπαλί όταν υπήρξε ηφαιστειακή έκρηξη, πως επηρέασε την ζήτηση του ξενοδοχείου Holiway Garden Resort & Spa αλλά και τι σχέδια επιχειρησιακής απόκρισης έθεσε το ανθρώπινο δυναμικό του για μελλοντικές παρόμοιες καταστάσεις. Η μεθοδολογική προσέγγιση για την διεκπεραίωση αυτής της εργασίας έγινε με εμπεριστατωμένη έρευνα περιστατικών και στοιχείων στην πλειοψηφία τους από το διαδίκτυο, προσωπική έρευνα αλλά και την διαθέσιμη βιβλιογραφία. Abstract. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πατρών el
dc.subject Τουρισμός el
dc.subject Διαχείριση Κρίσεων el
dc.subject Κίνδυνος el
dc.subject Ξενοδοχείο el
dc.subject Μελέτη el
dc.subject Ηφαίστειο el
dc.subject Μπαλί el
dc.title Διαχείριση κρίσεων και αξιολόγηση κινδύνων στις τουριστικές επιχειρήσεις. el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής