Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Διεύρυνση της προσωπικότητας, της εικόνας και των στοιχείων της εικόνας ενός τουριστικού προορισμού. Η περίπτωση της τοποθέτησης του προορισμού της Χίου.

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βάππας Ασημακόπουλος, Αλέξανδρος
dc.contributor.author Μπατάς, Στέφανος
dc.date.accessioned 2020-08-31T08:26:13Z
dc.date.available 2020-08-31T08:26:13Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/8444
dc.description.abstract Στην συγκεκριμένη εργασία διερευνήθηκε το ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα της διεύ-ρυνσης της προσωπικότητας, της εικόνας και των στοιχείων της εικόνας ενός τουριστι-κού προορισμού, ενώ επίσης μελετήθηκε η Χίος ως μία περίπτωση τοποθέτησης ενός τουριστικού προορισμού. Από την μελέτη μας εξήχθη το συμπέρασμα αφενός ότι το τουριστικό μάρκετινγκ α-ποτελεί μία κατευθυνόμενη και στοχευμένη δραστηριότητα, με την έρευνα στον συ-γκεκριμένο κλάδο να διαδραματίζει μείζονα ρόλο στη λήψη αποφάσεων αυτής και αφετέρου ότι η έννοια της εικόνας ενός τουριστικού προορισμού χαρακτηρίζεται από αυξημένη υποκειμενικότητα. Η στοχευμένη έρευνα που διεξήγαμε σε σημαντικά πρόσωπα της Χίου υπέδειξε ότι ο σχηματισμός της εικόνας της Χίου ως τουριστικός προορισμός καθορίζεται από παρά-γοντες όπως είναι η προβολή του νησιού σε διεθνή μέσα και σε εκθέσεις τουρισμού, ο επανακαθορισμός της ταυτότητας του προορισμού της Χίου, οι παραλίες της Χίου και γενικά οι φυσικοί και πολιτιστικοί της πόροι, το αεροδρόμιο, το λιμάνι της, η πρόσβα-ση στα Μ.Μ.Ε. και οι συνεργασίες με tour operators στην Ευρωπαϊκή αγορά. Συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της Χίου, όπως είναι η μαστίχα, ο ρουκετοπόλεμος, η Μόστρα Θυμιανών και το Κάστρο της Χίου, αλλά και η πλούσια ιστορία και οι ποικί-λοι τουριστικοί πόροι του νησιού αποτελούν μερικά μόνο παραδείγματα του τι μπορεί να προσφέρει ο προορισμός της Χίου στους επισκέπτες του, σύμφωνα πάντα με τους ερωτώμενους. Ζητήματα όπως η υπερβολική μετανάστευση κατά τα τελευταία έτη, αλλά και η πορεία του τουρισμού κατά τη φετινή χρονιά αποτέλεσαν σημεία απόκλισης των απόψεων των ερωτώμενων, ενώ την ίδια στιγμή οι απόψεις τους συνέκλιναν στο τι είναι απαραί-τητο να γίνει στο μέλλον. Πιο συγκεκριμένα, οι τέσσερις ερωτώμενοι ανέφεραν ότι είναι αναγκαία η συνέχιση και ολοκλήρωση του σχεδίου επέκτασης του αεροδρομίου της Χίου, η ευθυγράμμιση των προσπαθειών των διαφόρων φορέων, η καθαριότητα του νησιού, η εύρεση λύσε-ων για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης, η εμβάθυνση στην εκπαίδευση, με σκοπό την απόκτηση μία καλύτερης τουριστικής συνείδησης και η επένδυση, σε ακό-μα μεγαλύτερο βαθμό, στο μέλλον, στα social media. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πατρών el
dc.subject Τουριστικός προορισμός el
dc.subject Τουριστικό μάρκετινγκ el
dc.subject Χίος el
dc.title Διεύρυνση της προσωπικότητας, της εικόνας και των στοιχείων της εικόνας ενός τουριστικού προορισμού. Η περίπτωση της τοποθέτησης του προορισμού της Χίου. el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου