Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στα ελληνικά σχολεία.

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιωτόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.author Χριστοδουλόπουλος, Σπυρίδων
dc.contributor.author Δημητρόπουλος, Δημήτριος
dc.date.accessioned 2020-08-25T09:33:29Z
dc.date.available 2020-08-25T09:33:29Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/8399
dc.description.abstract Ο αιώνας μας χαρακτηρίζεται ως τεχνολογικός αιώνας, αφού έχει αυξηθεί η χρήση του διαδικτύου, του υπολογιστή και των κοινωνικών δικτύων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αντικαταστήσει την επικοινωνία και τη διαπροσωπική επαφή. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής βοηθά στην περαιτέρω ανάπτυξη των δικτύων αυτών, τα οποία είναι πολύ δημοφιλή στο πληθυσμιακό σύνολο. Οι μαθητές αφιερώνουν καθημερινά πολύ χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό αποτέλεσε το έναυσμα της χρήσης τους σε διδακτικό και εκπαιδευτικό επίπεδο. Η πτυχιακή, λοιπόν, πραγματεύεται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο χώρο της εκπαίδευσης. Έγινε προσπάθεια να διευκρινιστεί πώς τα δίκτυα αυτά μπορούν να συμβάλλουν στην εκπαιδευτική διαδικασία, ποιές εκπαιδευτικές πλατφόρμες χρησιμοποιούνται περισσότερο, ποιά είναι τα ελληνικά παιδαγωγικά κοινωνικά δίκτυα και ποιά τα θετικά αποτελέσματα της ενσωμάτωσής τους στην εκπαίδευση. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο, δίνεται ο ορισμός και η εξέλιξη των κοινωνικών δικτύων. Παρουσιάζονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που τα ξεχωρίζουν και γίνεται κατηγοριοποίησή τους. Εν συνεχεία, το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στα κοινωνικά δίκτυα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εκπαιδευτικά εργαλεία. Καταγράφεται η ιστορική πορεία αυτής της χρήσης, τα ευρείας διάδοσης δίκτυα που έχουν τη δυνατότητα να ενσωματώνονται στη διδασκαλία και οι αποκλειστικά εκπαιδευτικές πλατφόρμες δικτύωσης. Γίνεται αναφορά στο ελληνικό θεσμικό πλαίσιο που διέπει τη χρήση τους και παρουσιάζονται τα ελληνικά κοινωνικά δίκτυα εκπαιδευτικής μορφής. Το τρίτο κεφάλαιο ολοκληρώνει το θεωρητικό μέρος και αφιερώνεται στα πλεονεκτήματα και στα μειονεκτήματα της ευρείας ενσωμάτωσής τους στον παιδαγωγικό κλάδο, τόσο για τους διδάσκοντες όσο και για τους διδασκόμενους. Στο τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία και τα αποτελέσματα της έρευνας. Τα αποτελέσματα αναφέρονται στη γενική χρήση των κοινωνικών δικτύων, στην ειδική χρήση τους για εκπαιδευτικούς λόγους και διερευνάται το ζήτημα της ασφάλειας που παρέχουν. Στο τέλος της πτυχιακής, συνοψίζονται τα συμπεράσματα από το θεωρητικό και το ερευνητικό μέρος και δίδεται η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher Πανεπιστήμιο Πατρών el
dc.subject Κοινωνικά δίκτυα el
dc.subject Σχολεία el
dc.subject Ελλάδα el
dc.subject Κοινωνική δικτύωση el
dc.title Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στα ελληνικά σχολεία. el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου