Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης και η χρήση τους στον τουρισμό.Συγκριτική μελέτη μεταξύ των ξενοδοχειακών τουριστικών μονάδων στη Δυτική Ελλάδα για το έτος 2018

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ
dc.contributor.author ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
dc.contributor.author ΦΩΤΙΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
dc.date.accessioned 2019-05-14T09:37:23Z
dc.date.available 2019-05-14T09:37:23Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/7667
dc.description.abstract Εισαγωγή: Τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν βασικό εργαλείο για τις τουριστικές επιχειρήσεις. Ο τουρισμός είναι μία από τις βιομηχανίες που επηρεάζονται περισσότερο από την ψηφιακή ανάπτυξη. Οι τουριστικές επιχειρήσεις είναι από τις πρώτες που χρησιμοποιούν τις τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ για να προσελκύσουν κοινότητες και να εξασφαλίσουν ότι οι πελάτες τους έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία από το σπίτι. Σκοπός της Μελέτης: Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στη συγκριτική μελέτη μεταξύ των ξενοδοχειακών τουριστικών μονάδων στη δυτική Ελλάδα για το έτος 2018, καθώς και τη βιβλιογραφική ανασκόπηση των εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης. Υλικά – Μέθοδος: Για την υλοποίηση της μελέτης χρησιμοποιήθηκε ερευνητική διαδικασία μέσα από στατιστική ανάλυση δεδομένων, καθώς και θεωρητική προσέγγιση μέσα από τη μελέτη της διεθνούς και εγχώριας αρθρογραφίας.   el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας el
dc.subject Μέσα κοινωνικής δικτύωσης el
dc.subject Τουρισμός el
dc.title Εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης και η χρήση τους στον τουρισμό.Συγκριτική μελέτη μεταξύ των ξενοδοχειακών τουριστικών μονάδων στη Δυτική Ελλάδα για το έτος 2018 el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής