Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (e-marketing) και ηλεκτρονικός τουρισμός (e-tourism).Μελέτη περίπτωσης:Αξιολόγηση προφίλ χρηστών κοινωνικών δικτύων στα online συστήματα κρατήσεων (e-booking)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
dc.contributor.author ΓΙΑΧΑΙ, ΑΡΤΙΟΛΑ
dc.contributor.author ΒΕΛΑΙ, ΜΑΡΙΑΝΑ
dc.date.accessioned 2019-05-14T08:16:51Z
dc.date.available 2019-05-14T08:16:51Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/7653
dc.description.abstract Ο τουρισμός στην Ελλάδα αποτελεί ένας από τους σημαντικότερους τομείς της οικονομίας της, καθώς συνδράμει σε μεγάλο βαθμό στην αύξηση των εσόδων και στην βελτίωση του βιοτικού επιπέδου. Τα τελευταία έτη παρατηρείται αναζήτηση πιο αποτελεσματικών τρόπων κρατήσεων όπως από τις ξενοδοχειακές μονάδες, ώστε να αυξηθούν τα έσοδά τους. Διανύοντας την εποχή της τεχνολογίας εμφανίζονται νέοι σύγχρονοι τρόποι κρατήσεων, οι οποίοι δεν χρησιμοποιούνταν στο παρελθόν και σε συνδυασμό με την εξοικείωση των καταναλωτών με τις νέες τεχνολογίες, γίνονται όλο και δημοφιλέστεροι. Στις μέρες μας όμως ο ανταγωνισμός των επιχειρήσεων είναι ιδιαίτερα ισχυρός με συνέπεια η χρήση του διαδικτύου να είναι αναγκαία γι’ αυτές, παρέχοντας τεράστια οφέλη όταν χρησιμοποιείται σωστά με τις δυνητικές εφαρμογές μέσω αυτού και τις δυνατότητές για τον χρήστη να είναι όσο πιο εύκολες και αρκετές. Ένα από τα κύρια στοιχεία του ηλεκτρονικού τουρισμού και των συστημάτων κρατήσεων είναι με λίγα λόγια το ηλεκτρονικό marketing. Στην παρούσα πτυχιακή, θα αναλύσουμε τις δύο αυτέ έννοιες. Για αρχή θα μιλήσουμε για τον ηλεκτρονικό τουρισμό και τα συστήματα κρατήσεων. Στην συνέχεια θα αναφέρουμε βασικά στοιχεία του ηλεκτρονικού marketing και πως αυτά συνδυάζονται με τον ηλεκτρονικό τουρισμό και τα όποια πλεονεκτήματα του προσφέρει. Τέλος θα αναλύσουμε τις πληροφορίες που αντλήσαμε από το ερωτηματολόγιο μας σχετικά με την αξιολόγηση του χρήστη πάνω στις διαδικτυακές πλατφόρμες και θα παρατηρήσουμε τι είναι σημαντικό και τι όχι γι αυτόν. Αυτό θα βοηθήσεις τις επιχειρήσεις να αλλάξουν πράγματα στις μηχανές αναζήτησης και στην διαφήμιση τους με πιο ελκυστικά πράγματα για τους πελάτες, προσφέροντας τους έτσι περισσότερα κέρδη. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας el
dc.subject Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ el
dc.subject Ηλεκτρονικός τουρισμός el
dc.subject On line συστήματα κρατήσεων el
dc.title Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (e-marketing) και ηλεκτρονικός τουρισμός (e-tourism).Μελέτη περίπτωσης:Αξιολόγηση προφίλ χρηστών κοινωνικών δικτύων στα online συστήματα κρατήσεων (e-booking) el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου