Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Η χρήση των ψηφιακών οπτικοακουστικών μέσων για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος:Δημιουργία διαφημιστικού βίντεο για το νησί της Ικαρίας

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor ΖΑΦΕΙΡΑΚΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
dc.contributor.author ΡΑΠΤΗ, ΣΟΦΙΑ
dc.date.accessioned 2019-04-18T08:33:38Z
dc.date.available 2019-04-18T08:33:38Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/7565
dc.description.abstract Η παρούσα εργασία αποτελείται από δύο σκέλη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Το θεωρητικό σκέλος περιλαμβάνει πέντε (5) κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο είναι μια μικρή εισαγωγή στο θέμα. Το δεύτερο κεφάλαιο περιέχει πληροφορίες για τα ψηφιακά οπτικοακουστικά μέσα και το τουριστικό μάρκετινγκ. Το τρίτο κεφάλαιο είναι μια πρώτη γνωριμία με το νησί της Ικαρίας. Το τέταρτο κεφάλαιο παρέχει μια περιληπτική παρουσίαση του λογισμικού adobepremiereprocc καθώς και βασικών εργαλείων του. Το πέμπτο κεφάλαιο αποτελεί το βασικότερο μέρος της εργασίας, δηλαδή τη δημιουργία του βίντεο. Το θεωρητικό σκέλος της εργασίας ολοκληρώνεται με τα τελικά συμπεράσματα. Το πρακτικό σκέλος αποτελείται από το διαφημιστικό βίντεο για το νησί της Ικαρίας. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας el
dc.subject Τουριστικό μάρκετινγκ el
dc.subject Οπτικοακουστικά μέσα el
dc.subject Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης el
dc.title Η χρήση των ψηφιακών οπτικοακουστικών μέσων για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος:Δημιουργία διαφημιστικού βίντεο για το νησί της Ικαρίας el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου