Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Ανάπτυξη επιχειρήσεων και χρηματοδοτικοί περιορισμοί

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor ΒΑΡΔΑΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
dc.contributor.author ΚΑΝΔΗΛΑ, ΔΙΟΝΥΣΙΑ
dc.contributor.author ΘΑΝΑΣΟΥΛΙΑΣ, ΣΠΥΡΙΔΩΝ
dc.contributor.author ΔΟΡΛΗΣ, ΣΩΤΗΡΙΟΣ
dc.date.accessioned 2018-11-05T06:48:22Z
dc.date.available 2018-11-05T06:48:22Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/7094
dc.description.abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία διαπραγματεύεται με το θέμα της ανάπτυξης επιχειρήσεων και τους χρηματοδοτικούς περιορισμούς που τυχόν μπορεί να συναντήσει. Αρχικά, δίνεται ο ορισμός του μάνατζμεντ και αναλύεται η ιστορική του εξέλιξη. Επιπρόσθετα, προσδιορίζονται οι συντελεστές του και εισάγεται η έννοια του μάρκετινγκ και διάφορες έρευνες που έχουν γίνει στο συγκεκριμένο πεδίο.Έπειτα, γίνεται αναπαράσταση του εξωτερικού περιβάλλοντος μιας επιχείρησης καθώς και στρατηγική ανάλυση του εσωτερικού της περιβάλλον. Στο επόμενο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του στρατηγικού σχεδιασμού και της στρατηγικής σε μια επιχείρηση. Επίσης, περιγράφεται το όραμα, η αποστολή και οι αξίες μιας επιχείρησης ενώ δίνεται το περίγραμμα του στρατηγικού σχεδιασμού και οι διαδικασίες που ακολοθούνται κατά αυτόν. Στο σημείο αυτό, τονίζονται σημαντικά εργαλεία στρατηγικού σχεδιασμού και τα είδη των στρατηγικών. Έπειτα, σημειώνονται οι τρεις βασικές θεωρήσεις της στρατηγικής και εξηγείται ο τρόπος που αξιολογείται, επιλέγεται και υλοποιείται μια στρατηγική. Επιπλέον, ορίζεται η ανάλυση SWOT και παρουσιάζονται οι παράγοντες αξιολόγησης της στρατηγικής που ακολουθείται από μια επιχείρηση. Στο έκτο κεφάλαιο αναλύεται η μικροοικονομική θεώρηση ανάπτυξης των επιχειρήσεων. Ερμηνεύεται η φύση του οικονομικού περιβάλλοντς της επιχείρησης και πως συνδέεται αυτό με την ακολουθείσα στρατηγική της επιχείρησης. Έπειτα, γίνεται βαθύτερη ανάλυση του μακροοικονομικού και του μικροοικονομικού περιβάλλοντος της επιχείρησης. Στην συνέχεια, εισάγεται η έννοια της επιχειρηματικότητας και η σπουδαιότητας της ενώ προβάλλονται ανασταλτικοί παράγοντες της. Εδώ, τονίζεται η σημαντικότητα της καινοτομίας στις επιχειρήσεις και η συμβολή της στην ανάπτυξή τους. Στο όγδο κεφάλαιο προβάλλεται ο χρηματοοικονομικός σχεδιασμός και η ιστορική του εξέλιξη, καθώς και η σπουδαιότητα της χρηματοοικονομικής διοίκησης στην επιβίωση και την περαιτέρω ανάπτυξη της επιχείρησης. Τέλος, γίνεται η εμπειρική έρευνα , όπου υπογραμμίζονται τα διάφορα είδη έρευνας. Στο σημείο αυτό γίνεται ερευνητική προσέγγιση του θέματος της εργασίας με ερωτηματολόγιο. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας el
dc.subject Στρατηγικός σχεδιασμός επιχειρήσεων el
dc.subject Μάρκετινγκ el
dc.subject Επιχειρηματικότητα el
dc.subject Χρηματοοικονομική διοίκηση el
dc.title Ανάπτυξη επιχειρήσεων και χρηματοδοτικοί περιορισμοί el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής