Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Οι στρατηγικές του online marketing.Πως τα social media μπορούν να το αναβαθμίσουν

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ, ΣΩΤΗΡΙΟΣ
dc.contributor.author ΚΟΡΩΝΙΩΤΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
dc.date.accessioned 2018-10-24T09:00:37Z
dc.date.available 2018-10-24T09:00:37Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/7024
dc.description.abstract Είναι γεγονός ότι τα social media διαθέτουν ένα πολύ σπουδαίο ρόλο στην διεθνή αγορά εξαιτίας της αυξανόμενης χρήσης του διαδικτύου από το κοινό. Αυτός, άλλωστε, είναι και ο βασικός λόγος για τον οποίο έχουν στραφεί όλες οι μονάδες στην διαφήμιση τους μέσω του διαδικτύου. Με τη σειρά τους απώτερος στόχος των επιχειρήσεων είναι η ενημέρωση τους σχετικά με τις απόψεις των καταναλωτών αναφορικά πάντα με τα προϊόντα τα οποία εμπορεύονται αυξάνοντας έτσι τη δημοτικότητα και κατ’ επέκταση την κερδοφορία τους. Συμπερασματικά, οι οικονομικές μονάδες θα πρέπει να αδράξουν την ευκαιρία αυτή εκμεταλλευόμενες όσο περισσότερο γίνεται τη δύναμη αυτή την οποία την παρέχουν τα μέσα εκείνα δημιουργώντας την κατάλληλη social media marketing στρατηγική. Προκειμένου, λοιπόν, να είναι επιτυχημένη η πολιτική αυτή θα πρέπει τα ίδια τα στελέχη της επιχείρησης να βρουν τον κατάλληλο τρόπο έτσι ώστε να εστιάσουν την προσοχή των καταναλωτών στα προϊόντα τα οποία προωθούν. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας el
dc.subject Μέσα κοινωνικής δικτύωσης el
dc.subject Διαδικτυακό μάρκετινγκ el
dc.title Οι στρατηγικές του online marketing.Πως τα social media μπορούν να το αναβαθμίσουν el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου