Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Ο ρόλος του νοσηλευτή ως εκπαιδευτή σε προγράμματα δια βίου μάθησης

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor ΡΟΜΠΟΛΑΣ, ΠΕΡΙΚΛΗΣ
dc.contributor.author ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΙΑΣΟΝΑΣ
dc.date.accessioned 2018-10-18T10:05:16Z
dc.date.available 2018-10-18T10:05:16Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/6951
dc.description.abstract Η εκπαίδευση, εκ της φύσεώς της, είναι μια σύνθετη και διαρκής διαδικασία η οποία διευκολύνει τη μάθηση και προσφέρει διάφορες διεξόδους, μέσα από κατάλληλες και αποτελεσματικές τεχνικές και μεθόδους που βοηθούν στην απόκτηση ικανών γνώσεων, δεξιοτήτων, αξιών, πεποιθήσεων, συμπεριφορών και συνηθειών. Όσον αφορά δε την διά βίου μάθηση, αυτή είναι μια συνεχής, εκούσια και με προσωπικά κίνητρα αναζήτηση της γνώσης, που γίνεται κυρίως για προσωπικούς ή επαγγελματικούς λόγους. Ως εκ τούτου, όχι μόνο ενισχύει την κοινωνική ένταξη, την ενεργό συμμετοχή του πολίτη και την προσωπική ανάπτυξή του, αλλά και τον βοηθάει στο να βελτιώσει την αυτάρκεια, την ανταγωνιστικότητα και την απασχολησιμότητά του (Commission of the European Communities, 2006). Η αντίληψη δε των επιστημόνων κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών έχει διαμορφωθεί στο, ότι η διδασκαλία και η μάθηση θα πρέπει να γίνονται διά βίου, μέσα σε ένα τυπικό ή μη περιβάλλον, καθώς και μέσα από τις καθημερινές μας αλληλεπιδράσεις με τους άλλους. Λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές και τις ραγδαίες εξελίξεις που έχουν προκύψει στις υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης, την ταχεία αύξηση αλλά και την γρήγορη γήρανση των ήδη υπαρχουσών πληροφοριών, τις σύγχρονες τάσεις για εξειδίκευση και για συνεχή εκπαίδευση και μάθηση, είναι προφανές ότι θα πρέπει να εφαρμοσθούν διάφορα προγράμματα δια βίου μάθησης, εντός ή εκτός νοσηλευτικών ιδρυμάτων, τα οποία θα περιλαμβάνουν και όλες τις νοσηλευτικές δραστηριότητες μέσα από πλήρως τεκμηριωμένες επιστημονικές και σύγχρονες προσεγγίσεις και σύμφωνα με τις εθνικές και περιφερειακές απαιτήσεις. Με αυτόν τον τρόπο ο τομέας της υγείας στη χώρα μας θα βελτιωθεί σημαντικά και έτσι θα δοθεί μια μονιμότερη λύση στα χρονίζοντα ποιοτικά και ποσοτικά προβλήματα που απασχολούν τη νοσηλεία και στη βελτίωση της ποιότητας της παροχής υπηρεσιών υγείας. Σε όλες τις προαναφερθείσες διαδικασίες και εξελίξεις, τόσο στον τομέα της εκπαίδευσης, όσο και της διά βίου μάθησης που αφορούν τον τομέα της υγείας, ο ρόλος του νοσηλευτή ως εκπαιδευτή είναι σημαντικός και καθοριστικός, ιδιαίτερα όταν αυτός έχει τη δυνατότητα να προσεγγίζει την εκπαίδευση μέσα από σύγχρονες επιστημονικές τάσεις και αντιλήψεις. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας el
dc.subject Νοσηλευτική εκπαίδευση el
dc.subject Διά βίου μάθηση el
dc.title Ο ρόλος του νοσηλευτή ως εκπαιδευτή σε προγράμματα δια βίου μάθησης el
dc.title.alternative The role of the nurser as a educator in lifelong learning programs el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου