Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Μεθοδολογία έρευνας αγοράς θεωρητικό πλαίσιο μεθοδολογία- υλοποίηση ποσοτικής έρευνας για την αξιολόγηση των δημόσιων υπηρεσιών υγείας

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΧΡΥΣΑΝΘΗ
dc.contributor.author ΚΑΡΑΠΑΤΗ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
dc.contributor.author ΛΙΟΥΤΑ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
dc.date.accessioned 2018-05-23T06:57:47Z
dc.date.available 2018-05-23T06:57:47Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/6593
dc.description.abstract Πολλές φορέςτα στελέχη μιας επιχείρησης στην προσπάθεια τους να δώσουν λύσεις και να αντιμετωπίσουν σημαντικά στρατηγικά προβλήματα επιλέγουν τη διεξαγωγή έρευνας αγοράς ώστε να συλλέξουν τις απαραίτητες κάθε φορά πληροφορίες. Για τη διεξαγωγή μιας έρευνας, είναι απαραίτητο να καθοριστεί αρχικά η διαδικασία μέσα από την οποία θα μπορέσει η έρευνα αυτή να υλοποιηθεί. Στη συνέχεια είναι απαραίτητο να καθοριστεί ο τρόπος συλλογής των στοιχείων που θα χρησιμοποιηθούν για τις ανάγκες της συγκεκριμένης έρευνας. Με σκοπό τη συλλογή των απαραίτητων στοιχείων που θα χρησιμοποιηθούν στην έρευνα συχνά δημιουργείται ένα ερωτηματολόγιο το οποίο στη συνέχεια διανέμεται και τα δεδομένα που παρέχει επεξεργάζονται με σκοπό την παράθεση των ανάλογων συμπερασμάτων. Η παρούσα εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει το θεωρητικό υπόβαθρο της διαδικασίας της έρευνας αγοράς, της συλλογής των στοιχείων έρευνας και των μεθόδων μέτρησης. Επιπλέον, περιλαμβάνει τον καθορισμό του δείγματος και της συλλογής στοιχείων, καθώς και το θεωρητικό υπόβαθρο της δημιουργίας ερωτηματολογίων. Στο δεύτερο μέρος της παρούσας εργασίας διεξάγεται έρευνα, η οποία αφορά τη διερεύνηση των απόψεων του κοινού σχετικά με τις παρεχόμενες δημόσιες υπηρεσίες υγείας. Τα ευρήματα της έρευνάς μας έδειξαν πως το κοινό είναι πολύ ευχαριστημένο σε ότι αφορά τις ιατρικές υπηρεσίες και την ιατρική φροντίδα που παρέχεται από ένα δημόσιο νοσοκομείο. Ιδιαίτερα ευχαριστημένο εμφανίζεται το κοινό και σε ότι αφορά τον σεβασμό που δείχνει το νοσηλευτικό προσωπικό απέναντι στην προσωπικότητα του εκάστοτε ασθενή. Ωστόσο, ένα μεγάλο μέρος των συμμετεχόντων στην έρευνα διατηρεί ουδέτερη στάση απέναντι σε άλλες υπηρεσίες, όπως είναι οι υπηρεσίες των εξωτερικών ιατρείων, οι υπηρεσίες του ΕΚΑΒ, καθώς και οι διοικητικές υπηρεσίες που παρέχονται από κάποιο δημόσιο νοσοκομείο. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας el
dc.subject Έρευνα αγοράς el
dc.subject Υπηρεσίες υγείας el
dc.title Μεθοδολογία έρευνας αγοράς θεωρητικό πλαίσιο μεθοδολογία- υλοποίηση ποσοτικής έρευνας για την αξιολόγηση των δημόσιων υπηρεσιών υγείας el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου