Επιτομή:
Η παρούσα έρευνα είχε στόχο να μελετήσει τις καταναλωτικές συνήθειες για τα τοπικά προϊόντα του Βόλου. Για την επίτευξη του συγκεκριμένου σκοπού πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου. Επιλέχθηκε η μέθοδος ευκολίας και συλλέχθηκε δείγμα 90 πολιτών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας η πλειονότητα των ερωτώμενων αγοράζει τοπικά τρόφιμα και ποτά, από τα σούπερ μάρκετ της γειτονιάς, τη λαϊκή αγορά και από ειδικά καταστήματα πώλησης τοπικών τροφίμων. Ωστόσο μόνο το 1/3 είναι ικανοποιημένο από τη διάθεση των τοπικών τροφίμων και ποτών στην αγορά. Επίσης ένα σημαντικό ποσοστό (40,7%) βρίσκει υψηλές τις τιμές των τοπικών προϊόντων και ποτών. Επίσης μόνο το 1/3 είναι ικανοποιημένο από την ενημέρωση του για τα τοπικά τρόφιμα και ποτά. Η κυριότερη πηγή ενημέρωσης είναι οι συγγενείς και φίλοι και ακολουθούν με μεγάλη απόσταση το ραδιόφωνο, οι εφημερίδες, οι ετικέτες και το διαδίκτυο. Τέλος οι ερωτώμενοι θα ήθελαν να δοθεί έμφαση κατά την ενημέρωσή τους για τα τοπικά τρόφιμα και ποτά στην ποιότητα, στην προέλευση πρώτων υλών και στον τρόπο παρασκευής τους.