Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Οργάνωση και διαχείριση πεντάστερων και πολυτελών ξενοδοχείων της Πελοποννήσου case study στο ξενοδοχείο Grecotel

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΕΤΡΟΣ
dc.contributor.author ΚΑΜΠΑΝΤΑΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
dc.contributor.author ΣΒΑΡΝΑΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
dc.date.accessioned 2018-04-18T08:26:51Z
dc.date.available 2018-04-18T08:26:51Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/6476
dc.description.abstract Εισαγωγή: Ο στρατηγικός σχεδιασμός αποτελεί μια από τις κυριότερες λειτουργίες της διοίκησης που έχει σαν στόχο τον καθορισμό και τη λήψη αποφάσεων καθώς και τον προσδιορισμό των υφιστάμενων λειτουργιών της επιχείρησης. Η συνολική στρατηγική που προσδιορίζεται μέσω του σχεδιασμού περιλαμβάνει μια συγκεκριμένη ιεραρχία και μια σαφή διάκριση πλάνου ώστε να υπάρχει πλήρης συντονισμός των δραστηριοτήτων της μονάδας. Με το σύνολο των υπηρεσιών που έχουν συλλεχθεί μπορούν να σχεδιαστούν οι στόχοι του ξενοδοχείου δηλαδή τι μπορεί να καταφέρει το ξενοδοχείο και τι επιθυμεί ο ιδιοκτήτης για το ξενοδοχείο. Οι στόχοι είναι ποσοτικοί και μετρήσιμοι. Για παράδειγμα ο στόχος μπορεί να τεθεί με τη μορφή ενός επιθυμητού τζίρου για ένα συγκεκριμένο έτος, της απόκτησης συγκεκριμένου μεριδίου της αγοράς, της επίτευξης ενός συγκεκριμένου ποσοστού κέρδους κλπ. Σκοπός: Η παρούσα μελέτη προσδιορίζει την βιβλιογραφική ανασκόπηση και την ερευνητική συλλογή και επεξεργασία δεδομένων που αφορούν την ικανοποίηση των πελατών του ξενοδοχείου πέντε αστέρων της Grecotel Μεθοδολογία: Για την υλοποίηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε δομημένο ερωτηματολόγιο το οποίο διανεμήθηκε σε πελάτες του ξενοδοχείου Grecotel με σκοπό την επαγωγική και περιγραφική ανάλυση των αποτελεσμάτων Αποτελέσματα: Η παροχή των υπηρεσιών που επηρέασε σε μεγαλύτερο βαθμό τους επισκέπτες του GRECOTEL OLYMPIA RIVIERA ήταν η ποικιλία υπηρεσιών που παρέχονται από το ξενοδοχείο, αφού το 73,7% των επισκεπτών απάντησε ότι επηρεάστηκε θετικά από αυτή την υπηρεσία. Ο σύγχρονος εξοπλισμός του GRECOTEL OLYMPIA RIVIERA και η δυνατότητα ικανοποίησης των απαιτήσεων των επισκεπτών αφού σε ποσοστό 68,2% αυτοί δήλωσαν ότι λόγο αυτών των υπηρεσιών επέλεξαν το ξενοδοχείο για τις διακοπές τους el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας el
dc.subject Στρατηγική επιχειρήσεων el
dc.subject Ξενοδοχεία el
dc.subject Ικανοποίηση πελατών el
dc.title Οργάνωση και διαχείριση πεντάστερων και πολυτελών ξενοδοχείων της Πελοποννήσου case study στο ξενοδοχείο Grecotel el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου