Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Ποια είναι η εξέλιξη - χρησιμότητα – προοπτική των social media. Περιπτώσεις χρήσης των social media από άτομα και εταιρίες

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γκίκας, Δημήτριος
dc.contributor.author Θεοδωροπούλου, Γεωργία
dc.contributor.author Νικολακοπούλου, Φωτεινή
dc.date.accessioned 2017-12-01T12:09:07Z
dc.date.available 2017-12-01T12:09:07Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/6183
dc.description.abstract Αναμφισβήτητα, διανύουμε την εποχή ενός ψηφιακού κόσμου, στην οποία τα Social Media προσμετρούν πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως. Η επιρροή που έχουν ασκήσει σε κάθε κομμάτι της ζωής μας είναι μεγάλη. Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την εξέλιξη, τη χρησιμότητα και τη προοπτική των μέσων ηλεκτρονικής κοινωνικής δικτύωσης (Social Media). Σε πρώτο επίπεδο, με γνώμονα τον Διαδικτυακό χώρο, συλλέγονται πληροφορίες για την γενική επίδραση των Social Media στη ζωή των ατόμων, καθώς και τα είδη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αναλύεται επίσης το Social Networking, ως εργαλείο παραγωγικότητας, το οποίο δρα μέσω των δυνατοτήτων που παρέχουν τα social media για επικοινωνία και προώθηση. Στη συνέχεια, εξετάζεται πιο εμπεριστατωμένα, η συμβολή των social media στην εργασία, όσον αφορά την επιρροή του Internet στην εύρεση εργασίας, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν οι εργαζόμενοι να συλλέξουν απαραίτητες πληροφορίες για τους εργοδότες με τους οποίους επιθυμούν να συνεργαστούν. Επιπλέον, παρατίθονται κάποια βασικά στοιχεία που βοηθούν στη βελτίωση του ηλεκτρονικού βιογραφικού των ενδιαφερόμενων, καθώς επίσης και τα στοιχεία που πρέπει να προσέχουν τα άτομα στους λογαριασμούς τους στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και εκείνα που καλό είναι να αποφεύγουν. Σε ένα τρίτο επίπεδο, παρουσιάζονται τα κατάλληλα βήματα για τη σωστή εύρεση εργασίας, αλλά και τα στοιχεία των εργαζομένων που επηρεάζουν σημαντικά τη κρίση των εργοδοτών στην επιλογή τους. Ως επί το πλείστον, αναπτύσσεται και ο τρόπος με τον οποίον επιτυγχάνεται η ανάπτυξη μιας επιχείρησης, χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στη συνέχεια, η πτυχιακή εργασία παρουσιάζει σημαντικά προγράμματα των social media, που παρέχουν πολύτιμες δυνατότητες στους χρήστες. Αυτά είναι τα online σεμινάρια, οι online συνεντεύξεις καθώς και η εξ αποστάσεως διδασκαλία ( e-learning). Στο επόμενο στάδιο, γίνεται αναφορά στις μηχανές αναζήτησης. Τον τρόπο που αυτές επιτυγχάνουν Βελτιστοποίηση των Ιστοσελίδων και τους Αλγορίθμους που χρησιμοποιούν. Εν συνεχεία, παρατίθεται η στρατηγική του Inbound Marketing και το βασικό του εργαλείο “Hubspot”, καθώς επίσης και το επαγγελματικό δίκτυο “Spicework”. Το επόμενο κεφάλαιο, κάνει αναφορά στη μελλοντική εξέλιξη και βελτιστοποίηση των social media, μιλώντας για τη νέα θέση του social sitting και τον υπεύθυνο αυτής “social sitter”. Έπειτα, γίνεται μια σημαντική αναφορά στους κινδύνους που ενωχεύουν στο Διαδίκτυο, τα είδη που συναντάμε, αλλά και τους τρόπους πρόληψης και προστασίας, τόσο από μεριάς της Κοινωνίας, όσον αφορά τις δράσεις στις οποίες έχει προβεί η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, όσο και από μεριάς των ίδιων των χρηστών, με τα μέτρα προστασίας που πρέπει να λαμβάνουν, αλλά και των παρόχων των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης. Ακολουθεί ένα κεφάλαιο, στο οποίο προσδιορίζεται ο τρόπος με τον οποίο, οι επιχειρήσεις επιδιώκουν τη παρακολούθηση των ατόμων, μέσω των Social Media, τα είδη των παρακολουθητών και η σημασία του Social Media Monitoring. Επιπλέον, παρουσιάζεται η μέθοδος κατά την οποία αποσπώνται προσωπικά δεδομένα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τέλος, παρατίθονται τα αποτελέσματα μιας έρευνας που βασίστηκε στην δημιουργία δυο ερωτηματολογίων. Τα στοιχεία της έρευνας συλλέχθηκαν από 138 συμμετέχοντες χρήστες των Social Media και οδήγησαν στην διεξαγωγή σημαντικών αποτελεσμάτων, που αποδεικνύουν ότι η εισαγωγή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας, έχει επηρεάσει σε πολύ σημαντικό βαθμό και τον εργασιακό χώρο, τόσο από πλευράς εργαζόμενων, όσο και από πλευράς εργοδοτών και επιχειρήσεων. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας el
dc.subject Μέσα ηλεκτρονικής κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) el
dc.subject Social Networking - Κοινωνική Δικτύωση el
dc.subject Virtual-meeting - Εικονικές Συναντήσεις el
dc.subject Social Media Marketing (SMM) el
dc.subject Social media - Εργασία el
dc.subject Social Media Monitoring el
dc.title Ποια είναι η εξέλιξη - χρησιμότητα – προοπτική των social media. Περιπτώσεις χρήσης των social media από άτομα και εταιρίες el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου