Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Σχεδιασμός και ανάπτυξη top-down video game, με χρήση της unity game engine και της γλώσσας C#

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Χριστοδούλου, Σωτήρης
dc.contributor.author Μανωλάκης, Κυριάκος Α.Μ. 0585
dc.date.accessioned 2017-07-07T10:51:03Z
dc.date.available 2017-07-07T10:51:03Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/5724
dc.description.abstract Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός top-down 2D roleplaying video game με χρήση της μηχανής παιχνιδιού Unity και της γλώσσας προγραμματισμού C#. Σκοπός της εργασίας είναι η εξοικείωση των φοιτητών με την λογική του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού καθώς και τη διαδικασία της σύνθεσης ενός πλήρους ηλεκτρονικού παιχνιδιού υπολογιστή, η οποία συμπεριλαμβάνει την δημιουργία C# scripts, τον χειρισμό του προγράμματος Unity editor και την επεξεργασία ήχου και εικόνας. Επιπλέον προγράμματα που χρησιμοποιήθηκαν: Visual Studio (IDE), Tiled (tile editor), Tiled to Unity. Επιπλέον προγράμματα που χρειάστηκαν στην πορεία: Audacity (επεξεργασία ήχου), Photoshop (επεξεργασία εικόνας), Gitshell (command console για αποθήκευση στο Github). Βοηθητικά site που χρησιμοποιήθηκαν: Trello (οργάνωση/σχεδιασμός), Github (backups, development monitoring). Επίσης, χρησιμοποιήθηκαν assets με ελεύθερη άδεια (εκτός της μουσικής που απαγορεύει εμπορική χρήση). el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας el
dc.subject Παιχνίδια ηλεκτρονικά - σχεδίαση el
dc.title Σχεδιασμός και ανάπτυξη top-down video game, με χρήση της unity game engine και της γλώσσας C# el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής