Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Η διαχείρηση της αλλαγής και η κουλτούρα της επιχείρησης. Παρουσίαση περίπτωσης στον τραπεζικό τομέα.

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Αλεξοπούλου, Μαρία.
dc.contributor.author Μπολέτης, Διογένης.
dc.date.accessioned 2017-07-06T07:17:10Z
dc.date.available 2017-07-06T07:17:10Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/5702
dc.description.abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μας εδώ και ένα αρκετά μεγάλο διάστημα και θεωρούμε ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μας στον κλάδο. Πιο συγκεκριμένα, η πτυχιακή μας εργασία πραγματεύεται το θέμα των συγχωνεύσεων των εταιρειών που είναι ιδιαίτερα επίκαιρο στις ημέρες μας λόγω της υφιστάμενης οικονομικής κρίσης. Πιο πολύ τα Μ.Μ.Ε. έχει απασχολήσει το θέμα των συγχωνεύσεων και εξαγορών των διαφόρων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, και λόγω αυτής της επικαιρότητας απώτερος στόχος της μελέτης μας είναι με την δημιουργία μιας εξειδικευμένης συνεντεύξεις προς αρμόδια όργανα της Τράπεζας Πειραιώς, να δούμε κατά πόσο οι συγχωνεύσεις ήταν επιτυχημένες τόσο από οικονομικής άποψης αλλά και από άποψης αποδοχής τους από το εργατικό δυναμικό του Ομίλου που αυξήθηκε απότομα. Όλα αυτά όμως επηρέασαν όπως είναι φυσικό την οργανωσιακή κουλτούρα της εταιρείας, η οποία χρειάστηκε συγκεκριμένα μοντέλα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού για να εξασφαλίσει ότι με την σωστή διαχείριση της γνώσης, η μετάβαση θα γινόταν πιο ομαλά για το εργατικό δυναμικό της εταιρείας και η παροχή των υπηρεσιών θα εξακολουθούσε να λαμβάνει χώρα με επιτυχία. Ωστόσο, όπως είναι δεδομένο, κάθε τέτοιου τύπου μεγάλης κλίμακας αλλαγή, επιφέρει και την αντίσταση των εργαζομένων. Για να μην υπάρχουν άμεσες επιπτώσεις τόσο στο επίπεδο ικανοποίησης και ποιότητας των υπηρεσιών από τους εργαζομένους όσο και κρίσης στο εσωτερικό της επιχείρησης, είναι απαραίτητο να εφαρμοστούν και οι απαραίτητες αρχές ηγεσίας, ώστε ο εργαζόμενος να γνωρίζει ότι έχει να κάνει με μια σωστά δομημένη επιχείρηση που δεν επηρεάζεται ιδιαίτερα από τις κρίσεις. Έτσι θα πρέπει να εφαρμοστούν και οι αρχές του εσωτερικού marketing για την επιτυχία των service standards αλλά και οι εσωτερικές υπηρεσίες. Βλέπουμε, λοιπόν ότι όλα αυτά τα φαινόμενα είναι αλληλένδετα μεταξύ τους και ότι όλα μαζί διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αξιολόγηση και μετρίαση του φαινομένου της αντίστασης των εργαζομένων στις συγχωνεύσεις. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας. el
dc.subject Εταιρείες - Συγχωνεύσεις(Μελέτη περίπτωσης) - Εξαγορές. el
dc.subject Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, Μοντέλα. el
dc.subject Εργασιακές σχέσεις και Εργαζόμενοι - Μάρκετινγκ, Εργαζόμενοι. el
dc.title Η διαχείρηση της αλλαγής και η κουλτούρα της επιχείρησης. Παρουσίαση περίπτωσης στον τραπεζικό τομέα. el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου