Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Αθλητικό μάρκετινγκ και η συμβολή της χορηγίας

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Παπαδόπουλος, Δημήτρης
dc.contributor.author Caushaj, Refael
dc.date.accessioned 2017-06-02T06:25:19Z
dc.date.available 2017-06-02T06:25:19Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/5499
dc.description.abstract Η ακόλουθη εργασία περιλαμβάνει το αθλητικό μάρκετινγκ και την σχέση του με τον θεσμό της χορηγίας. Θα αναλυθεί το μάρκετινγκ, οι λειτουργίες , το περιβάλλον στον οποίο λειτουργεί καθώς και ο στρατηγικός σχεδιασμός του. Έπειτα θα δούμε την αθλητική βιομηχανία, την σχέση της με την καταναλωτική συμπεριφορά και τα ΜΜΕ καθώς και στατιστικά στοιχεία από την διεθνή και ελληνική αθλητική βιομηχανία. Θα ακολουθήσει το αθλητικό μάρκετινγκ, οι λειτουργίες του και διαφορές κατηγορίες του, αμέσως μετά η διεξαγωγή αγώνων, μία γενική ματιά για την διεκδίκηση και την διεξαγωγή τους. Ακόμη θα αναπτυχθεί η αθλητική χορηγία, οι κατηγορίες της, η στρατηγική και η σύμβαση με χορηγούς καθώς και η σχέση χορηγιών και ολυμπιακών αγώνων και διάφορα στατιστικά στοιχειά. Τέλος στο πρακτικό κομμάτι της εργασίας θα αναπτυχθεί ερωτηματολόγιο το οποίο θα ερευνήσει την σημασία τις χορηγίας στους αθλητικούς ομίλους. Το ερωτηματολόγιο θα είναι σε ηλεκτρονική μορφή και θα διαμοιραστεί σε συγκεκριμένο δείγμα και οι απαντήσεις από το κοινό θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν ξεχωριστά με χρήση γραφικών παραστάσεων από το πρόγραμμα excel. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας el
dc.subject Αθλητικό μάρκετινγκ el
dc.subject Χορηγίες el
dc.title Αθλητικό μάρκετινγκ και η συμβολή της χορηγίας el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής