Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Τraditional Marketing VS Social Media Marketing απο τα παραδοσιακά Μέσα Επικοινωνίας στην επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους πελάτες μέσω κοινωνικών δικτύων.

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ανδριακόπουλος, Παναγιώτης.
dc.contributor.author Μιχελάκης, Νικόλαος Γεώργιος Α.Μ. 15443.
dc.contributor.author Ρέντζα, Αντωνία Π. Α. Μ. 15537.
dc.contributor.author Τσιρδήμου, Διονυσία Γ. Α. Μ. 15606.
dc.date.accessioned 2017-05-29T09:42:21Z
dc.date.available 2017-05-29T09:42:21Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/5448
dc.description.abstract Το Μάρκετινγκ είναι κάτι περισσότερο από τις πωλήσεις και τη διαφήμιση, διότι οι επιχειρήσεις αποσκοπούν στην επίτευξη και αύξηση των κερδών τους που επιτυγχάνεται με την αύξηση του μεριδίου της αγοράς τους, εφόσον ικανοποιούν αποτελεσματικότερα τις ανάγκες των καταναλωτών. Οι σωστά διοικούμενες επιχειρήσεις δεν ψάχνουν απλά για πωλήσεις, αλλά για επαναλαμβανόμενες πωλήσεις που είναι επακόλουθο του υψηλού επιπέδου ικανοποίησης των αναγκών των πελατών. Αυτό επιτυγχάνεται δίνοντας βάση στην ποιότητα, την εξυπηρέτηση και την αξία των προϊόντων τους Στο πρώτο κεφάλαιο θα μελετηθεί το παραδοσιακό και σύγχρονο μάρκετινγκ. Ειδικότερα, θα μελετηθεί ο ρόλος της διαφήμισης αλλά και των μέσων μαζικής ενημέρωσης όσον αφορά τους τρόπους και τις στρατηγικές μάρκετινγκ, ξεκινώντας από το παραδοσιακό μάρκετινγκ και τις κατηγορίες στις οποίες απαντάται μέχρι το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο το οποίο μέχρι σήμερα λαμβάνει ευρείας αναγνώρισης και χρήσης από τις επιχειρήσεις αλλά και τους καταναλωτές. Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα ερευνηθεί η εξέλιξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ενώ θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στα κυριότερα και σύγχρονα μέσα, όπως το Facebook, το Twitter, το LinkedIn, το Instagram, το Foursquare και το Pinterest. Ακόμη, θα μελετηθεί ο ρόλος του μάρκετινγκ στα social media. Στο τρίτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας, θα μελετηθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και η συμπεριφορά των χρηστών – καταναλωτών σε αυτά. Κρίνεται αναγκαία η διερεύνηση των αναγκών των πελατών ώστε να είναι δυνατός ο εντοπισμός των στοιχείων που σχετίζεται με τις στρατηγικές μάρκετινγκ και την ελκυστικότητα μίας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος. Στο δεύτερο μέρος, θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της ποσοτικής έρευνας που διεξήχθη σε 14 επιχειρήσεις και 11 καταναλωτές, με σκοπό να διαπιστωθεί κατά πόσο το social media marketing έχει λάβει τη θέση του παραδοσιακού μάρκετινγκ, στην ενημέρωση των καταναλωτών, την προώθηση προϊόντων και τη λήψη απόφασης.     el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας. el
dc.subject Μάρκετινγκ, Σύγχρονο. el
dc.subject Μάρκετινγκ, Παραδοσιακό. el
dc.subject Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ( Social Media) - Μάρκετινγκ - Καταναλωτής, Συμπεριφορά του el
dc.title Τraditional Marketing VS Social Media Marketing απο τα παραδοσιακά Μέσα Επικοινωνίας στην επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους πελάτες μέσω κοινωνικών δικτύων. el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής