Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Η ικανοποίηση των εργαζομένων μπορεί να επηρεάσει την ικανοποίηση των πελατών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης.

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Φύλακτος, Δημήτριος.
dc.contributor.author Xατζημιχάλη, Ουρανία Α.Μ. 15885.
dc.date.accessioned 2017-03-22T07:41:23Z
dc.date.available 2017-03-22T07:41:23Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/4822
dc.description.abstract Η σημασία της ικανοποίησης στην εργασία σε μια ξενοδοχειακή μονάδα, η επεξήγηση της συμπεριφοράς των υπαλλήλων και τελικά το πώς αυτό συμβάλει στην ικανοποίηση του πελάτη αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη για τους ξενοδοχειακούς οργανισμούς. Στο 2 κεφάλαιο θα αναφερθούμε αναλυτικά στη σχέση μεταξύ εργοδότη- εργαζομένου, στην μέτρηση εργασιακής ικανοποίησης και με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην αποτελεσματική διεύθυνση, στις παροχές και συστήματα κινήτρων. Επίσης, θα αναφερθούμε και στα αποτελέσματα και τις συνέπειες γα μια μονάδα παροχής υπηρεσιών από την εργασιακή ικανοποίηση. Θα επισημάνουμε την στελέχωση των εργαζομένων , τις πρακτικές που εφαρμόζουν τα ξενοδοχεία, την βελτίωση συμπεριφοράς των εργαζομένων. Ακόμη, θα ορίσουμε την ποιοτική εξυπηρέτηση και τη σχέση ικανοποίησης πελάτη – εργαζομένου Στη συνέχεια και συγκεκριμένα στο 3 κεφάλαιο θα αναφερθούμε στη μεθοδολογία της έρευνας, τον αριθμό των ξενοδοχειακών και ποιες περιοχές συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα, τον αριθμό των ξενοδοχείων και ποιες περιοχές συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα. Θα κάνουμε εκτενή αναφορά επίσης στο ερωτηματολόγιο, τον τρόπο διανομής και συνέντευξης, συμπλήρωσης κ.λπ. αυτών καθώς και το πώς συλλέχθηκαν τα δεδομένα. Τι πρόγραμμα και ποια κλίμακα συμπεριληφθήκαν. Επίσης, θα αποδείξουμε την αλληλεξάρτηση των μεταβλητών εκείνων, δηλαδή το πώς η ικανοποίηση του εργαζομένου οδηγεί την ικανοποίηση του πελάτη, το γεγονός που επιδρά θετικά στην ικανοποίηση του εργαζομένου οδηγεί στην ικανοποίηση του πελάτη, γεγονός που επιδρά θετικά στην ικανοποιητική πορεία της επιχείρησης. Στο 4 κεφάλαιο, το ερμηνευτικό δηλαδή της παρούσας εργασίας, θα αναφερθούμε στις ερωτήσεις που διανεμήθηκαν σε προσωπικό και πελάτες των διαφόρων ξενοδοχειακών συγκροτημάτων και θα αποδειχθεί η αλληλεξάρτηση των μεταβλητών αυτών καθώς και η ανάλυση των στατιστικών αποτελεσμάτων. Στο 5 κεφάλαιο θα αναφερθούμε στα συμπεράσματα της έρευνας και θα αναφέρουμε κάποιες προτάσεις – ιδέες για το πώς μπορούν τα ξενοδοχειακά συγκροτήματα να παρέχουν ποιοτικότερες υπηρεσίες υπολογίζοντας πάντα την προσφορά των εργαζομένων. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας el
dc.subject Επιχειρήσεις, Ξενοδοχειακές(Μελέτη περίπτωσης) - Διοίκηση και οργάνωση. el
dc.subject Εργαζόμενοι - Εργοδότης. el
dc.subject Εργασία, Περιβάλλον - Εργαζόμενοι. el
dc.title Η ικανοποίηση των εργαζομένων μπορεί να επηρεάσει την ικανοποίηση των πελατών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης. el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής