Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Η διαφήμιση μέσω διαδικτύου, επιπτώσεις στην οικονομική επίδοση των επιχειρήσεων

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιαννούκου, Ιωάννα
dc.contributor.author Nake, Sofia
dc.contributor.author Κουλαρμάνη, Ευαγγελία
dc.date.accessioned 2017-02-08T09:11:01Z
dc.date.available 2017-02-08T09:11:01Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/4557
dc.description.abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τη παρούσα κατάσταση της διαδικτυακής διαφήμισης στην Ελλάδα σε όλες της της μορφές. Στο Κεφάλαιο 1 παρουσιάζεται γενικά η διαφήμιση και τα είδη της μέσα από μία μικρή ιστορική αναδρομή. Στην συνέχεια γίνεται ειδική αναφορά στην ψηφιακή και διαδικτυακή διαφήμιση, ώστε να γίνει μια καταγραφή στον τομέα αυτό. Στο Κεφάλαιο 2 παρουσιάζονται διάφορες περιπτώσεις της διαδικτυακής διαφήμισης , είτε αρνητικές είτε θετικές, δίνοντας μας την δυνατότητα να κατανοήσουμε καλύτερα τις δυνατότητες που αυτή έχει μέχρι αυτή την στιγμή, αλλά και τις ιδιαιτερότητές της. Επίσης αναφερόμαστε σε στοιχεία και κατηγορίες της διαδικτυακής διαφήμισης , τα οποία φαίνεται να είναι ήδη παρωχημένα. Στο Κεφάλαιο 3 παρουσιάζονται συνεντεύξεις από επιχειρήσεις οι οποίες έχουν ως σκοπό να αναδείξουν την πραγματική και ρεαλιστική κατάσταση και διάσταση της διαδικτυακής διαφήμισης στην Ελλάδα και πως αυτή χρησιμοποιείται από την πραγματική αγορά. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας el
dc.subject Ψηφιακή διαφήμιση el
dc.title Η διαφήμιση μέσω διαδικτύου, επιπτώσεις στην οικονομική επίδοση των επιχειρήσεων el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής