Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ανά Θέμα "Τουρισμός και μαρκετινγκ"

Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ανά Θέμα "Τουρισμός και μαρκετινγκ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Ντζουμάνη, Σοφία; Πλέσσα, Νίκη (Πανεπιστήμιο Πατρών, 2020)
    Το marketing αποτελεί μια πολύπλευρη επιστήμη που συνεχώς μεταβάλλεται, ώστε να μπορέσει να προσαρμοστεί και να ανταποκριθεί στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον το οποίο ζούμε (Kotler, et.al., 1999). Ωστόσο, η ραγδαία ...

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου