Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ανά Θέμα "Νευρομάρκετινγκ"

Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ανά Θέμα "Νευρομάρκετινγκ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Σιαντίκος, Κωνσταντίνος; Ναντίφ, Νάντια (Πανεπιστήμιο Πάτρας, 2021)
    Μεγάλες εταιρείες ψάχνουν συνέχεια τρόπους να έρθουν πιο κοντά στο καταναλωτή και να προσαρμοστούν σύμφωνα με τις απαιτήσεις τους. Αρκετές από αυτές τα τελευταία χρόνια έχουν αρχίσει να έχουν ως εργαλείο το νευρομάρκετινγκ. ...
  • ΚΟΥΤΡΟΛΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑ (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2018)
    Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την επιστήμη του νευρομάρκετινγκ, και την επίδραση που έχει αυτή, στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Σκοπός είναι να παρουσιάσει τόσο θεωρητικά, όσο και πρακτικά την συνεισφορά ...

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου