Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Μεσολόγγι) ανά Θέμα "Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ"

Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Μεσολόγγι) ανά Θέμα "Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Καρανίκας, Γεώργιος (TEI Δυτικής Ελλάδας, 2019)
    Η εξέλιξη της τεχνολογίας και του διαδικτύου αλλά και η ραγδαία άνοδος των αριθμών χρηστών των μέσων κοινωνικών δικτύωσης αποτέλεσαν τη δημιουργία της στρατηγικής του Social Media Optimization ή αλλιώς στη Βελτιστοποίηση ...
  • Πούλου, Αλεξάνδρα Α. Μ. 16546; Κοντόση, Κωνσταντίνα Α.Μ. 16548 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2019)
    Η πτυχιακή αυτή εργασία επιχειρεί την αξιολόγηση ευχρηστίας συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου –ηλεκτρονικών καταστημάτων- με ιδιαίτερη έμφαση στην αξιολόγηση ευχρηστίας διαφημίσεων ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, σύμφωνα με τη ...

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου