Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Μεσολόγγι) ανά Συγγραφέα "Γκίκας, Δημήτριος"

Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Μεσολόγγι) ανά Συγγραφέα "Γκίκας, Δημήτριος"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Tσολιάκου, Ιωάννα Α. Μ. 15004; Λουβιτάκης, Βασίλειος Α.Μ. 14418 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2018)
    Στην επιστήμη της πληροφορικής με την πάροδο των χρόνων, τόσο σε προσωπικό επίπεδο αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο αναπτύχθηκε η ανάγκη της εκπαίδευσης από απόσταση. Η ανάγκη αυτή δημιουργήθηκε πρώτη φόρα όταν έπρεπε να ...
  • Αραπογιάννη, Άννα – Μαρία Α .Μ.14215; Μπριζολάκη, Γεωργία Α. Μ.14478; Κομποθανάση, Ελισάβετ – Δαυιδούλα Α.Μ. 14135 (TEI Δυτικής Ελλάδας, 2018)
    ενισχύει τη φήμη και την πελατεία τους. Η ευρεία ανάπτυξη της νέας τεχνολογίας, καθώς και η εξάπλωση του διαδικτύου οδήγησε σταδιακά στην ανάπτυξη ενός ειδικού τομέα του μάρκετινγκ, γνωστό ως ψηφιακό μάρκετινγκ (digital ...
  • Ματσίγκα, Μαρία Α.Μ. 14870; Γιακουμάτου, Ολυμπία Α.Μ. 14745 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2015)
    Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η κατασκευή, ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μιας δυναμικής ιστοσελίδας με θέμα την τουριστική προβολή, προώθηση και ανάδειξη της Κεφαλονιάς (online τουριστικός οδηγός). Ο ...
  • Υφαντής, Απόστολος Α.Μ.15009 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2019)
    Η ταχεία τεχνολογική άνθηση έχει επιφέρει τεράστιες αλλαγές στον τρόπο ζωής μας αλλά και στην καταναλωτική μας συμπεριφορά. Το κύριο γεγονός είναι ότι ο καταναλωτής χρησιμοποιεί ευρέως την κινητή του συσκευή για την ...
  • Μιχαλούτσου, Κυριακή Α.Μ.14448 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2019)
    Στη παρoύσα πτυχιακή εργασία µελετάται η σχεδιάση και η υλoπoίηση µιας ηλεκτρovικής εφηµερίδας µε τo σύστηµα διαχέιρισης περιεχoµέvoυ Drupal 8 στα πλαίσια της Πτυχιακής Eργασίας για τo Τµήµα Eφαρµoγώv Πληρoφoρικής στη ...
  • Πολυζωγοπούλου, Αριστέα Α.Μ. 14540; Πιτικάς, Δημήτριος Α.Μ. 14933 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2016)
    Το marketing είναι σημαντικός παράγοντας για τις πωλήσεις προϊόντων μιας επιχείρησης καθώς μέσω αυτού, οι καταναλωτές έρχονται σε επαφή με την επιχείρηση και χτίζεται μια σχέση εμπιστοσύνης. Μέσω του marketing μια επιχείρηση ...
  • Τσιάρα, Παρασκευή Α.Μ. 15314 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2019)
    Στην εργασία αυτή μελετώνται οι τεχνικές βελτιστοποίησης περιεχομένου για μηχα-νές αναζήτησης (Search Engine Optimization - SEO) και Paid Search. Γίνεται αρχικά παρουσίαση των εννοιών του διαδικτύου, των μηχανών αναζήτησης, ...
  • Σταματέλου, Ευθυμία Α.Μ.14976 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2019)
  • Μεταξά, Δόμνα ΑΜ 14873 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2015)
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ασχολείται με το σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων CRM στις εταιρείες, με το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης e-CRM και με τη σχέση του CRM με τα e-shop . Αρχικά θα γίνει μια θεωρητική ...
  • Σκλήρη, Μιχαλία (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2018)
    Τη τελευταία δεκαετία, η ραγδαία αύξηση της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει επηρεάσει όλους τους τομείς της καθημερινότητας όπως και τον επαγγελματικό τομέα. Πλέον, το ποσοστό των ατόμων που αναζητούν εργασία ...
  • Κωσταράς, Βασίλειος (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2017)
    Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία θα δημιουργήσουμε , θα αναλύσουμε και θα συγκρίνουμε ένα καινούργιο στην αγορά σύστημα διαχείρισης περιεχομένου το οποίο ονομάζεται Concrete 5. Το πρόγραμμα αυτό διανέμεται δωρεάν από ...
  • Τσακίρης, Δημήτριος Α.Μ. 14609 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2017)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την δημιουργία ενός e-shop, καθώς και την ανάδειξη όλων των απαραίτητων στοιχείων και ενεργειών που χρειάζονται για την δημιουργία του. Η πτυχιακή εργασία είναι πολύ σημαντική στον ...
  • Θανάσης, Αντώνιος Α.Μ.14714 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2019)
    Το διαδίκτυο θεωρείται ότι ξεκίνησε στης 1 Ιανουαρίου του 1983 με την υιοθέτηση του TCP/IP από την ARPANET. Μετά την ενέργεια αυτήν δημιουργείται μία υπηρεσία η οποία δίνει την δυνατότητα προβολής ψηφιακών εγγράφων στο ...
  • Boduri, Anisa A.M. 14199; Ζαλοκώστα, Ευαγγελία Α. Μ. 14655 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2017)
    Στην πτυχιακή εργασία γίνεται η θεωρητική ανάλυση, μελέτη και κατασκευή μιας εφαρμογής ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) χρησιμοποιώντας το ανοιχτού κώδικα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου Wordpress. Αρχικά, γίνεται η ...
  • Μακρυκώστα, Βασιλεία - Αριστέα Α.Μ. 15750 (Πανεπιστήμιο Πατρών, 2020)
    Το Google Ad Words παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας απλών και αποτελεσματικών διαφημίσεων οι οποίες εμφανίζονται στο Googleκαι σε συνεργαζόμενες μηχανές αναζήτησης. Οι διαφημίσεις που προβάλλονται από τη Google είναι ...
  • Ατλάσης, Ιωάννης Α.Μ.14719 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2019)
    Στόχος αυτής της εργασίας είναι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος με απώτερο σκοπό στην καθοδήγηση τόσο του διαχειριστή στο πώς να δημιουργήσει ορθά και δομημένα μία σελίδα, τον τρόπο που θα αναδείξει την σελίδα ...
  • Κυριακούλη, Παρασκευή Α.Μ. 15151 (TEI Δυτικής Ελλάδας, 2016)
    Το περιεχόμενο της πτυχιακής εργασίας έχει ως αντικείμενο μελέτης την ανάπτυξη ενός online ηλεκτρονικού περιοδικού με τη βοήθεια του ανοικτού/ ελεύθερου λογισμικού CMS Concrete5. Σαν θέμα επιλέχθηκε η περιοχή των Μεγάρων ...
  • Στιβακτάκης, Γεώργιος (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2017)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι, η κατασκευή διαδικτυακής εφημερίδας με την χρήση του CMS πακέτου SilverStripe. Πιο συγκεκριμένα θα εξηγηθούν οι βασικές έννοιες των CMS πακέτων, πως και για ποιο λόγο δημιουργήθηκαν, σε ...
  • Καραμέρη, Δήμητρα Α.Μ.14803 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2019)
    Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την κατασκευή εφηµερίδας σε ηλεκτρονική / διαδικτυακή μορφή χρησιμοποιώντας CMS πακέτου SilverStripe. Για την ακρίβεια θα γίνει επεξήγηση των βασικών εννοιών των CMS πακέτων, πως και για ...
  • Τσώνης, Αναστάσιος; Λαγογιάννης, Αλκίνοος (TEI Δυτικής Ελλάδας, 2018)
    Στην σήμερον ημέρα οι γρήγοροι ρυθμοί στη καθημερινότητα μας οι άνθρωποι έχουν επιλέξει την τεχνολογία και το ηλεκτρονικό εμπόριο ώστε να κάνουν την ζωή μας πιο εύκολη και γρήγορη , με τα τόσα πλεονεκτήματα που μας προσφέρει ...

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου