Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Μεσολόγγι) ανά Τίτλο

Πλοήγηση Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Μεσολόγγι) ανά Τίτλο

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Ματσίγκα, Μαρία Α.Μ. 14870; Γιακουμάτου, Ολυμπία Α.Μ. 14745 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2015)
    Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η κατασκευή, ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μιας δυναμικής ιστοσελίδας με θέμα την τουριστική προβολή, προώθηση και ανάδειξη της Κεφαλονιάς (online τουριστικός οδηγός). Ο ...
  • ΚΩΤΤΗΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Α.Μ.17091; ΨΗΛΟΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Α.Μ.17004 (Πανεπιστήμιο Πατρών, 2021)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία, έρχεται να εφαρμόσει τις γνώσεις, σε ένα πρακτικό υπόδειγμα, όπως είναι αυτό μιας πραγματικής επιχείρησης, έχοντας ως αντικείμενο, την μελέτη και ανάπτυξη, της εφαρμογής marketing plan στα ...
  • Παρδάλη, Ευαγγελία; Μάρκου, Σοφία (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2018)
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει το έργο και τη δράση μιας πολύ σημαντικής Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης, των Γιατρών Χωρίς Σύνορα. Οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα είναι μία διεθνής ανθρωπιστική ομάδα εθελοντών που ...
  • ΕΞΑΡΧΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ Α.Μ.15409; ΚΛΑΡΟΣ, ΛΕΩΝΙΔΑΣ Α.Μ.15436 (Πανεπιστήμιο Πατρών, 2021)
    Το θέμα της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι «Microsoft Dynamics NAV – Δημιουργία εικονικής επιχείρησης». Στο 1ο κεφάλαιο με θέμα: «Επιχειρηματικό λογισμικό», καταγράφονται γενικά στοιχεία, ορισμοί – έννοιες, τύποι ...
  • ΓΟΓΟΛΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Α.Μ.15824; ΠΙΣΠΙΡΙΓΚΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣΜ Α.Μ.15778 (Πανεπιστήμιο Πατρών, 2021)
    Η παρούσα εργασία έχει σκοπό αρχικά να αναλύσει τις λειτουργίες και τη σημαντικότητα τόσο της επιχειρηματικής ευφυίας όσο και των ERP, και στη συνέχεια να γίνει επίδειξη δημιουργίας μιας εικονικής επιχείρησης στο λογισμικό ...
  • Υφαντής, Απόστολος Α.Μ.15009 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2019)
    Η ταχεία τεχνολογική άνθηση έχει επιφέρει τεράστιες αλλαγές στον τρόπο ζωής μας αλλά και στην καταναλωτική μας συμπεριφορά. Το κύριο γεγονός είναι ότι ο καταναλωτής χρησιμοποιεί ευρέως την κινητή του συσκευή για την ...
  • Μιχαλούτσου, Κυριακή Α.Μ.14448 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2019)
    Στη παρoύσα πτυχιακή εργασία µελετάται η σχεδιάση και η υλoπoίηση µιας ηλεκτρovικής εφηµερίδας µε τo σύστηµα διαχέιρισης περιεχoµέvoυ Drupal 8 στα πλαίσια της Πτυχιακής Eργασίας για τo Τµήµα Eφαρµoγώv Πληρoφoρικής στη ...
  • Καρέλη, Ιωάννα Α. Μ. 14493 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2018)
    Ο ακτιβισμός συχνά γίνεται με πλήρη απασχόληση, ως μέρος της κύριας δραστηριότητας ενός οργανισμού. Πολλές οργανώσεις στον κλάδο του ακτιβισμού είναι είτε μη κερδοσκοπικές οργανώσεις είτε μη κυβερνητικές οργανώσεις. Σκοπός ...
  • Γραμμενίδη, Θαλασσία-Παρασκευή Α.Μ. 15074 (TEI Δυτικής Ελλάδας, 2019)
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα παρουσιάσω την χρήση του Youtube ως μέσο διαφήμισης μίας εταιρείας ή επιχείρησης αλλά και την επεξεργασία βίντεο και κοινοποίηση αυτών στο youtube σαν επιλογή επαγγελματικού προσανατολισμού. ...
  • Πολυζωγοπούλου, Αριστέα Α.Μ. 14540; Πιτικάς, Δημήτριος Α.Μ. 14933 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2016)
    Το marketing είναι σημαντικός παράγοντας για τις πωλήσεις προϊόντων μιας επιχείρησης καθώς μέσω αυτού, οι καταναλωτές έρχονται σε επαφή με την επιχείρηση και χτίζεται μια σχέση εμπιστοσύνης. Μέσω του marketing μια επιχείρηση ...
  • Τσιάρα, Παρασκευή Α.Μ. 15314 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2019)
    Στην εργασία αυτή μελετώνται οι τεχνικές βελτιστοποίησης περιεχομένου για μηχα-νές αναζήτησης (Search Engine Optimization - SEO) και Paid Search. Γίνεται αρχικά παρουσίαση των εννοιών του διαδικτύου, των μηχανών αναζήτησης, ...
  • Σταματέλου, Ευθυμία Α.Μ.14976 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2019)
  • Tοπάλτζας, Χρήστος. (TEI Δυτικής Ελλάδας, 2017)
    Οι εφαρμογές (mobile applications) για έξυπνες συσκευές (smartphones, tablets) καταλαμβάνουν μεγάλο μέρος της ζωής των χρηστών. Είναι μέρος της καθημερινότητας και είναι πλέον απαραίτητες για τις συνθήκες της ζωής σε ...
  • Μάργαρη, Δέσποινα - Δήμητρα Α.Μ. 16111; Χασιώτη, Μαρία Α.Μ. 16227 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2018)
    Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας παρουσιάζεται μια σύγχρονη μέθοδος μάρκετινγκ, το Social Media Marketing (SMM).Η παρουσίαση γίνεται από την σκοπιά των καταναλωτών και σαφώς των εταιρειών/οργανισμών. Η διαρκής ...
  • Καρανίκας, Γεώργιος (TEI Δυτικής Ελλάδας, 2019)
    Η εξέλιξη της τεχνολογίας και του διαδικτύου αλλά και η ραγδαία άνοδος των αριθμών χρηστών των μέσων κοινωνικών δικτύωσης αποτέλεσαν τη δημιουργία της στρατηγικής του Social Media Optimization ή αλλιώς στη Βελτιστοποίηση ...
  • Tσιπολίτη, Άννα Α.Μ.15800. (TEI Δυτικής Ελλάδας, 2016)
  • ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.Μ.16635; ΠΟΥΛΤΟΥΡΤΖΙΔΗΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Α.Μ.16763 (Πανεπιστήμιο Πατρών, 2022)
    Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστεί αναλυτικά και περιγραφικά η χρήση και η λειτουργία του λογισμικού The Latex Project, καθώς θα γίνει και η πλήρης περιγραφή των πλεονεκτημάτων αλλά και μειονεκτημάτων του λογισμικού. ...
  • Δρόσου, Χριστίνα.; Αδαμίκου, Βέσνα. (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2017)
    Στο πρώτο κεφάλαιο της πτυχιακής αυτής εργασίας κάναμε μία ιστορική αναδρομή στα Συνεταιριστικά σχήματα στην αρχαιότητα και στις Συνεταιριστικές μορφές του Μεσαίωνα. Έπειτα, αναφερθήκαμε στους πρώτους Συνεταιρισμούς αλλά ...
  • Δεσποτίδης, Δημήτριος. (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2016)
    Τα κινούμενα σχέδια έχουν καταφέρει να μπουν στην καθημερινότητα μας. Ξεκίνησαν πριν από μερικές δεκαετίες και αναπτύχθηκαν ραγδαία ακολουθώντας τα βήματα της τεχνολογίας. Σε αυτό το έγγραφο θα δούμε συνοπτικά πως ξεκίνησαν ...
  • Γκόντας, Αλέξανδρος Α.Μ. 13727.; Βλάχος, Κωνσταντίνος Α.Μ. 13991. (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2015)
    Η εργασία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο ολοκλήρωσης των προπτυχιακών μας σπουδών. Το υπό διαπραγμάτευση θέμα της παρούσας εργασίας αφορά την αγορά εργασίας στην περιφέρεια της Ηπείρου με έμφαση στην τελευταία πενταετία, καλύπτοντας ...