Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.: Πρόσφατες υποβολές

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (3066) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2022-11)
    Η πρόβλεψη της τιμής μια μετοχής είναι αρκετά περίπλοκη, ωστόσο αρκετοί ερευνητές θεωρούν πως εκτός του ρίσκου της μετοχής, των ειδήσεων και της προσφοράς/ζήτησης, σημαντικό ρόλο παίζει και το συναίσθημα του κοινού. Ένας ...
  • ΜΙΣΥΡΗΣ, ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ 6302 (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2022-11)
    Η εργασία αυτή έχει σκοπό να μελετήσουμε και να κατανοήσουμε την ανάγκη μας καθώς και του πλανήτη να στρέψουμε τα βλέμματα μας σε ανανεώσιμες πήγες ενέργειας καθαρές προς το περιβάλλον και στην ενέργεια που διαθέτει η χώρα ...
  • Πανανός, Μιχαήλ (2892) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2022-11)
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού με τη βοήθεια της μηχανής Unity. H Unity είναι ικανή να αναπτύξει δισδιάστατα και τρισδιάστατα παιχνίδια. Το παιχνίδι που αναπτύχθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής ...
  • ΚΑΙΣΑΡΗΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ (2761) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2022-11)
    Τα συστήματα οπτικών επικοινωνιών (Visible Light Communications-VLC) έχουν προσελκύσει το ερευνητικό ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια λόγω των σημαντικών χαρακτηριστικών τους. Πλεονεκτήματά τους αποτελούν κυρίως το υψηλό ...
  • ΓΕΩΡΓΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (2413) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2022-11)
    Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ένας κλάδος της σύγχρονης επιστήμης και τεχνολογίας, που συνδυάζει και επεξεργάζεται την πληθώρα των σύγχρονων δεδομένων και πληροφοριών με την μοντέρνα υλικοτεχνική υποδομή των ηλεκτρονικών ...
  • ΛΑΜΠΡΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ-ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ (2399) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2022-11)
    Η πτυχιακή μου εργασία έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, με αντικείμενα πώλησης τεχνολογικά προϊόντα όπως κινητές συσκευές και ακουστικά. Η υλοποίηση και η επεξεργασία του ηλεκτρονικού καταστήματος ...
  • ΓΕΛΑΡΔΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ (ΑΜ 2096); ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ, ΜΙΧΑΗΛ (ΑΜ 2258) (2022-11)
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη σχεδίαση και ανάπτυξη τρισδιάστατου κόσμου (Level Design) με τη χρήση του προγράμματος Radiant καθώς και την προβολή της στη μηχανή id Tech 3. Από τη δεκαετία του 1990, ...
  • ΣΚΑΦΙΔΑΣ, ΙΑΣΩΝΑΣ (2978) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2022-11)
    Στόχος αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός Chat Bot βασισμένο σε τεχνητή νοημοσύνη, δηλαδή ενός ψηφιακού βοηθού που στόχο έχει την εξυπηρέτηση χρηστών σε διαδικτυακές σελίδες, επίσης καλύπτουμε βασικούς ...
  • Γκουρβέλος, Σπυρίδων (2995) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2022-11)
    Τις τελευταίες δεκαετίες, ιδιαίτερα όμως τα τελευταία χρόνια, το Διαδίκτυο έχει καταστεί ένα απαραίτητο εργαλείο και αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Η χρήση του, αδιαμφισβήτητα, προσφέρει ποικίλα οφέλη σε ...
  • ΚΕΡΑΝΗΣ, ΣΠΥΡΙΔΩΝ (2747); ΝΙΚΟΛΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ (2628) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2022-11)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την μελέτη των συνελικτικών κωδικών και της σημασίας τους. Πριν όμως, αποτυπώνουμε πολύ βασικά στοιχεία για την κωδικοποίηση καναλιού, αναλύουμε τα διακριτά κανάλια επικοινωνίας ...
  • Θεοδοσόπουλος, Δημήτριος(2448); Γιακουμέλος, Αναστάσιος (2585) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2022-10)
    Στην πτυχιακή μας εργασία θα μιλήσουμε για την δημιουργία, διαμόρφωση και λειτουργία ενος ηλεκτρονικού καταστήματος. Ξεκινώντας με το πως η έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου άλλαξε την καθημερινότητα της αγοραπωλησίας, ...
  • ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΛΕΞΙΟΣ (2770) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2022-10)
    Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της μελέτης παρακολούθησης της στάθμης των ποταμών, των φραγμάτων αλλά και της θάλασσας ώστε να υπάρχει η έγκαιρη προειδοποίηση για επερχόμενες καταστροφές, όπως πλημμύρες. ...
  • Πετρόπουλος, Νικόλαος (2546); Ρούσσης, Σωτήριος (2422) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2022-10)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την κατασκευή ενός 3D βιντεοπαιχνιδιού μέσω της μηχανής Unity η οποία παρέχει στους προγραμματιστές εργαλεία για την κατασκευή και ανάπτυξη δισδιάστατων και τρισδιάστατων παιχνιδιών. ...
  • ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΕΩΡΓΟΣ (1976) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2022-09)
    Η κοινωνία σήμερα είναι κατακλεισμένη από τεχνολογικά επιτεύγματα που προσπαθούν να κάνουν την καθημερινότητα του ανθρώπου πιο εύκολη. Οποιοδήποτε τεχνολογικό αντικείμενο αποτελεί πηγή δεδομένων, τα οποία μέχρι τώρα ήταν ...
  • Δούρος, Γεώργιος (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2022-09)
    Η παρούσα διπλωματική έχει ως στόχο την υλοποίηση μιας εφαρμογής η οποία αναγνωρίζει οπτικά μια σκακιέρα και τις κινήσεις των πιονιών, με μεγάλη ακρίβεια, χρησιμοποιώντας τεχνολογίες μηχανικής μάθησης και επεξεργασίας ...
  • Πολυζώης, Παναγιώτης (2018) (2022-09)
    Σε αυτήν την πτυχιακή θα ασχοληθούμε με την κατασκευή ηλεκτρονικής σελίδας(e-shop) για την πώληση παραδοσιακών γαλακτοκομικών προϊόντων οι οποία υλοποιήθηκε με την χρήση του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου CMS Wordpress ...
  • Σταυρόπουλος, Βασίλειος (2924) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2022-09)
    Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν, να δημιουργηθεί ένας προσωπικός βοηθός στην ελληνική γλώσσα που θα μπορεί να αλληλεπιδρά με το χρήστη με όσο το δυνατόν πιο φυσικό τρόπο. Ο προσωπικός βοηθός που αναπτύχθηκε ...
  • Γλαράκης, Ανδρέας (1894) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2022-09)
    Τις τελευταίες δεκαετίες, ιδιαίτερα όμως στην σύγχρονη εποχή, το Διαδίκτυο είναι απαραίτητο και αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας. Η χρήση του, αδιαμφισβήτητα, προσφέρει ποικίλα οφέλη σε οποιονδήποτε είναι πρόθυμος ...
  • ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΑΡΙΟΣ (1102) (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2022-09)
    Η οπτική ίνα στις μέρες μας έχει ενεργό ρόλο στην ανάπτυξη της τεχνολογίας στα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα. Οι εφαρμογές της αυξάνονται με αλματώδη ρυθμό και η σημαντικότητά της την καθιστά αντικείμενο συνεχούς ερευνητικής ...
  • ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (2191) (2022-09)
    Εισαγωγή: Η παρούσα εργασία έχει ως τίτλο «Συστήματα διάχυτου υπολογισμού στην παρακολούθηση της υγείας των ασθενών». Τα εξατομικευμένα συστήματα υγείας αφορούν τη στόχευση των παρεμβάσεων που αποσκοπούν στην πρόληψη ...

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου