Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Πλοήγηση Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας ανά Θέμα "Αθλητικό μάρκετινγκ"

Πλοήγηση Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας ανά Θέμα "Αθλητικό μάρκετινγκ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΓΓΕΛΟΣ; ΕΥΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2017)
    Βασικός στόχος στην παρούσα πτυχιακή εργασία είναι η μελέτη του αθλητικού μάρκετινγκ και οι σύγχρονοι μέθοδοι που ακολουθεί για την εξέλιξή του. Το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αφορά τις στρατηγικές μάρκετινγκ και πιο ...
  • Caushaj, Refael (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2015)
    Η ακόλουθη εργασία περιλαμβάνει το αθλητικό μάρκετινγκ και την σχέση του με τον θεσμό της χορηγίας. Θα αναλυθεί το μάρκετινγκ, οι λειτουργίες , το περιβάλλον στον οποίο λειτουργεί καθώς και ο στρατηγικός σχεδιασμός του. ...
  • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ Α.Μ.15353 (Πανεπιστήμιο Πατρών, 2021)
    Το θέμα της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι: «Η διοίκηση στον αθλητικό τομέα - Ολυμπιακός μπάσκετ» και αναλύεται στα εξής κεφάλαια: Στο 1ο κεφάλαιο το: «αθλητικό μάρκετινγκ» προ εκβάλλονται εισαγωγικά στοιχεία, ο ορισμός ...
  • Ταμπουρατζής, Βασίλης Α.Μ.10936; Τσακίρη, Ελισσάβετ Α.Μ.11021 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2015)
  • ΜΠΑΡΔΑΚΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ; ΤΖΙΦΑ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2019)
    Βασικός στόχος στην παρούσα πτυχιακή εργασία είναι η μελέτη του αθλητικού μάρκετινγκ και οι σύγχρονοι μέθοδοι που ακολουθεί για την εξέλιξή του. Το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αφορά στο μάρκετινγκ γενικά, καθώς αναλύεται ...

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου