Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

Πλοήγηση Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας ανά Θέμα "Αθλητικό Μάρκετινγκ"

Πλοήγηση Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας ανά Θέμα "Αθλητικό Μάρκετινγκ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Κουρκούλης, Κωνσταντίνος του Νικολάου Α.Μ.14127 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2016)
    Σκοπός της συγγραφής της εργασίας αυτής είναι να σκιαγραφηθεί η έννοια του Αθλητικού Μάρκετινγκ ήτοι η φύση του, τα κύρια συστατικά και χαρακτηριστικά του αλλά και να γίνει μια αναδρομή στη μέχρι τώρα πορεία του από τη ...
  • Λειβαδιώτης, Παναγιώτης (Πανεπιστήμιο Πάτρας, 2021)
    Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών (πρώην ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας), του τμήματος Διοίκησης Οικονομίας και Επικοινωνίας Τουριστικών και Πολιτιστικών Μονάδων, με τη ...
  • ΚΑΡΑΤΖΑΣ, ΗΛΙΑΣ Α.Μ.16386 (Πανεπιστήμιο Πατρών, 2022)
    Η παρούσα εργασία έχει τίτλο "Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ και Δημοσιότητα στον Αθλητισμό - Η περίπτωση του Μπάσκετ " και έχει εκπονηθεί με σκοπό να αναδείξει τα βασικά στοιχεία και στρατηγικές τού Μάρκετινγκ και πώς ...

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου