Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

Πλοήγηση Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας ανά Τίτλο

Πλοήγηση Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας ανά Τίτλο

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Αθανασόπουλος, Χρήστος; Λουδάρου, Μακρίνα; Σπυρόπουλος, Δημήτριος (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2016)
  • Αλαφογιάννη, Έλλη (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2016)
    Το επιλεγμένο θέμα αποτελεί μια μονογραφία του βίου και της δραστηριότητας του καλλιτέχνη σε συνδυασμό με τα έργα που δημιούργησε στις πόλεις από όπου πέρασε. Ερευνώνται ερωτήματα που προέκυψαν μετά από τέσσερεις αιώνες, ...
  • Κουρούνου, Ναυσικά Α.Μ. 13238. (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2016)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την παρουσία και εξέλιξη και την πορεία ης ανώνυμης εταιρίας CARREFOUR στο Άργος. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η επιλογή της συγκεκριμένης εταιρίας, η περιγραφή της και η ...
  • Αντωνοπούλου, Παναγιώτα; Λάμκα, Εριόνα; Μέμο, Πολυξένη (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2017)
    Με την πτυχιακή εργασία, η οποία είχε θέμα cloud comptuting: Δυνατότητες και προοπτικές στον τομέα των επιχειρήσεων έγινε προσπάθεια να κατανοηθει και να αναδειχθεί η σχετικά νέα λειτουργία αυτή του Cloud Computing(υπολογιστική ...
  • ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ; ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ; ΔΟΣΧΟΡΗ, ΙΩΑΝΝΑ (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2018)
    Με την παρούσα πτυχιακή εργασία, έγινε προσπάθεια να αναδειχθεί μια σχετικά νέα λειτουργία που προσφέρει το διαδίκτυο σε επιχειρήσεις και ιδιώτες, αυτή του Cloud Computing. Αφού πρώτα γίνεται μια μικρή ανασκόπηση στο τι ...
  • Παπανικολοπούλου, Δήμητρα; Κουτσούκου, Μαρία (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2015)
  • ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΗ ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ; ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 01/01/2007)
  • ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 06/01/2008)
  • Κτιστάκη Ιωάννα (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2000)
  • ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 03/01/2007)
  • Μπαντιλέσκα, Ευγενία (Πανεπιστήμιο Πάτρας, 2021)
    Η συγκεκριμένη εργασία, στο θεωρητικό της μέρος, εστιάζει στο Μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και πώς αυτό έχει εξελιχθεί με το πέρασμα των χρόνων, προκειμένου να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις ανάγκες που έχει μια σύγχρονη ...
  • ΒΙΡΒΙΛΗ, ΜΑΡΙΑ; ΧΡΗΣΤΟΥ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2019)
  • Αυγέρης, Ευστάθιος; Βελισσάρης, Παναγιώτης (Πανεπιστήμιο Πάτρας, 2021)
    Εισαγωγή: Τις δύο τελευταίες δεκαετίες, η ψηφιοποίηση έχει φέρει επανάσταση όχι μόνο στο μάρκετινγκ των καταναλωτών αλλά και στο βιομηχανικό μάρκετινγκ. Τόσο οι μελετητές βιομηχανικού μάρκετινγκ όσο και οι βιομηχανικοί ...
  • Ντζουμάνη, Σοφία; Πλέσσα, Νίκη (Πανεπιστήμιο Πατρών, 2020)
    Το marketing αποτελεί μια πολύπλευρη επιστήμη που συνεχώς μεταβάλλεται, ώστε να μπορέσει να προσαρμοστεί και να ανταποκριθεί στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον το οποίο ζούμε (Kotler, et.al., 1999). Ωστόσο, η ραγδαία ...
  • Tσολιάκου, Ιωάννα Α. Μ. 15004; Λουβιτάκης, Βασίλειος Α.Μ. 14418 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2018)
    Στην επιστήμη της πληροφορικής με την πάροδο των χρόνων, τόσο σε προσωπικό επίπεδο αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο αναπτύχθηκε η ανάγκη της εκπαίδευσης από απόσταση. Η ανάγκη αυτή δημιουργήθηκε πρώτη φόρα όταν έπρεπε να ...
  • Καπαγερίδης, Χαράλαμπος (Πανεπιστήμιο Πάτρας, 2021)
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση (e-learning) και την εγκατάσταση, χρήση και λειτουργία του open e-class ως αντιπροσωπευτικό σύστημα - εφαρμογή εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης στο ΤΕΙ Δυτικής ...
  • Αργύρη Δήμητρα (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, [χ.χ.])
  • ΤΣΑΛΤΑ, ΜΑΡΙΑ (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2018)
    Η πτυχιακή εργασία αποτελείται από πέντε κεφάλαια και αναφέρεται στο marketing plan και ηλεκτρονικό marketing, στους καταναλωτές ως προς αυτό, αλλά και σε έρευνες για τη στρατηγικής μαρκετινγκ που χρησιμοποιεί ο Zara και ...
  • Γιαννακοπούλου, Βασιλική Α.Μ.9547; Δημητρακοπούλου, Αλεξάνδρα Α.Μ.9499; Φωτεινοπούλου, Μαρία Α.Μ.9768 (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, 2016)
    Η διαφήμιση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε πολλούς τομείς της σύγχρονης ζωής, καθώς συνεισφέρει στην επιτυχία επιχειρήσεων και οργανισμών, τόσο στον επιχειρηματικό όσο και στον κοινωνικό τομέα. Ο σημαντικός ρόλος που ...