dc.contributor.advisor |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΑΚΟΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
|
dc.contributor.author |
ΝΤΟΥΜΑΝΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
|
dc.contributor.author |
ΤΣΑΡΚΟΣ, ΚΥΡΙΑΚΟΣ |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-08T10:29:28Z |
|
dc.date.available |
2025-05-08T10:29:28Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/11051 |
|
dc.description.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η παρουσίαση της
αρχιτεκτονικής και του τρόπου λειτουργίας των σταθμών φόρτισης
ηλεκτρικών οχημάτων. Η ηλεκτροκίνηση κερδίζει συνεχώς έδαφος στην αγορά
των αυτοκινήτων και ως εκ τούτου έχουν αναπτυχθεί αρχιτεκτονικά πρότυπα
όσον αφορά τους φορτιστές και πρότυπα επικοινωνίας μεταξύ φορτιστή και
οχήματος. Επιπλέον, οι φορτιστές καλούνται να λειτουργήσουν και να
συνεργαστούν με τα μικροδίκτυα, κάτι που απαιτεί επιπλέον σχεδιασμό για
την ενσωμάτωσή τους στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας. Όλα αυτά αναλύονται
στα κεφάλαιο της πτυχιακής εργασίας
Το πρώτο κεφάλαιο είναι μια εισαγωγή και στο δεύτερο κεφάλαιο
παρουσιάζονται τα είδη των ηλεκτρικών οχημάτων και η αρχή λειτουργίας
τους. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα πρότυπα επικοινωνίας που
χρησιμοποιούνται για την συνεργασία των φορτιστών με τα οχήματα και με το
δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας και στο τέταρτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια
ανάλυση των ειδών των μετατροπέων που χρησιμοποιούνται στους φορτιστές.
Κατόπιν στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η συνολική αρχιτεκτονική των
φορτιστών και στο έκτο κεφάλαιο οι τρόποι σύνδεσης των φορτιστών στα
μικροδίκτυα. Τέλος στο έβδομο κεφάλαιο αναλύεται η επικοινωνία των
σταθμών φόρτισης και των ηλεκτρικών οχημάτων με βάση τα πρότυπα που
χρησιμοποιούνται.
ABSTRACT
The subject of this thesis is the presentation of the architecture and operation
of electric vehicle charging stations. Electromobility is gaining ground in the
automotive market and therefore architectural standards have been developed
in terms of chargers and communication standards between charger and
vehicle. In addition, chargers are required to operate and cooperate with
microgrids, which requires additional planning to integrate them into the
power grid. All this is discussed in the chapters of the thesis
The first chapter is an introduction and the second chapter presents the types
of electric vehicles and their operating principle. The third chapter presents
the communication standards used for the cooperation of the chargers with the
vehicles and with the power grid and the fourth chapter presents an analysis
of the types of inverters used in the chargers. Then in chapter five the overall
architecture of the chargers is presented and in chapter six the ways of
connecting the chargers to the microgrids is presented. Finally, chapter seven
analyses the communication between charging stations and electric vehicles
based on the standards used. |
el |
dc.publisher |
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ |
el |
dc.subject |
ηλεκτρικό όχημα, φορτιστής ηλεκτρικού αυτοκινήτου, μετατροπέας ισχύος, μικροδίκτυα, πρωτόκολλα επικοινωνίας |
el |
dc.subject |
electric vehicle, electric car charger, power converter, microgrids, communication protocols |
el |
dc.title |
ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΑΧΕΙΑΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ |
el |
dc.type |
Πτυχιακή Εργασία |
el |