Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΑΧΕΙΑΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor ΧΑΡΑΛΑΜΠΑΚΟΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
dc.contributor.author ΝΤΟΥΜΑΝΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
dc.contributor.author ΤΣΑΡΚΟΣ, ΚΥΡΙΑΚΟΣ
dc.date.accessioned 2025-05-08T10:29:28Z
dc.date.available 2025-05-08T10:29:28Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/11051
dc.description.abstract Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η παρουσίαση της αρχιτεκτονικής και του τρόπου λειτουργίας των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Η ηλεκτροκίνηση κερδίζει συνεχώς έδαφος στην αγορά των αυτοκινήτων και ως εκ τούτου έχουν αναπτυχθεί αρχιτεκτονικά πρότυπα όσον αφορά τους φορτιστές και πρότυπα επικοινωνίας μεταξύ φορτιστή και οχήματος. Επιπλέον, οι φορτιστές καλούνται να λειτουργήσουν και να συνεργαστούν με τα μικροδίκτυα, κάτι που απαιτεί επιπλέον σχεδιασμό για την ενσωμάτωσή τους στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας. Όλα αυτά αναλύονται στα κεφάλαιο της πτυχιακής εργασίας Το πρώτο κεφάλαιο είναι μια εισαγωγή και στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα είδη των ηλεκτρικών οχημάτων και η αρχή λειτουργίας τους. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα πρότυπα επικοινωνίας που χρησιμοποιούνται για την συνεργασία των φορτιστών με τα οχήματα και με το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας και στο τέταρτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια ανάλυση των ειδών των μετατροπέων που χρησιμοποιούνται στους φορτιστές. Κατόπιν στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η συνολική αρχιτεκτονική των φορτιστών και στο έκτο κεφάλαιο οι τρόποι σύνδεσης των φορτιστών στα μικροδίκτυα. Τέλος στο έβδομο κεφάλαιο αναλύεται η επικοινωνία των σταθμών φόρτισης και των ηλεκτρικών οχημάτων με βάση τα πρότυπα που χρησιμοποιούνται. ABSTRACT The subject of this thesis is the presentation of the architecture and operation of electric vehicle charging stations. Electromobility is gaining ground in the automotive market and therefore architectural standards have been developed in terms of chargers and communication standards between charger and vehicle. In addition, chargers are required to operate and cooperate with microgrids, which requires additional planning to integrate them into the power grid. All this is discussed in the chapters of the thesis The first chapter is an introduction and the second chapter presents the types of electric vehicles and their operating principle. The third chapter presents the communication standards used for the cooperation of the chargers with the vehicles and with the power grid and the fourth chapter presents an analysis of the types of inverters used in the chargers. Then in chapter five the overall architecture of the chargers is presented and in chapter six the ways of connecting the chargers to the microgrids is presented. Finally, chapter seven analyses the communication between charging stations and electric vehicles based on the standards used. el
dc.publisher ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ el
dc.subject ηλεκτρικό όχημα, φορτιστής ηλεκτρικού αυτοκινήτου, μετατροπέας ισχύος, μικροδίκτυα, πρωτόκολλα επικοινωνίας el
dc.subject electric vehicle, electric car charger, power converter, microgrids, communication protocols el
dc.title ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΑΧΕΙΑΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου