Επιτομή:
Μελέτη της παρούσας εργασίας αποτελεί ο αντισεισμικός σχεδιασμός μιας σειράς 14 
χαλύβδινων διασυνδεδεμένων πλαισίων με έκκεντρους και μη συνδέσμους τύπου Λ. Ο 
αριθμός των ορόφων κυμαίνεται μεταξύ 2 και 17. Ο σχεδιασμός των πλαισίων 
πραγματοποιήθηκε ικανοποιώντας τα κριτήρια του Ευρωκώδικα 3 και Ευρωκώδικα 8 
για μέτρια κατηγορία πλαστιμότητας, κατηγορία εδάφους Β και για επιτάχυνση 
εδάφους ίση με 0,24g.
 Αρχικά διαμορφώθηκε το κανονιστικό πλαίσιο των κατασκευών που θα μελετηθούν. 
Επιλέχθηκαν οι κατάλληλες διατομές, οι αντίστοιχες στηρίξεις και τέλος προστέθηκαν 
οι κατάλληλοι συνδυασμοί φορτίων. . Έπειτα εκτιμήθηκαν τα μεγέθη των ανελαστικών 
παραμορφώσεων που αναπτύχθηκαν στα δομικά στοιχεία της κατασκευής κατά την 
διάρκεια των σεισμικών διεγέρσεων. Τα µεγέθη αυτά των ανελαστικών 
παραµορφώσεων συγκρίθηκαν µε τις επιτρεπόµενες τιµές που προσδιορίζονται βάση 
της στοχευμένης στάθμης επιλεστικότητας και την ικανότητα των μελών.
 Ο σχεδιασμός και έλεγχος των πλαισίων πραγματοποιήθηκε με το πρόγραμμα 
SAP2000, κατάλληλο για την ανάλυση κατασκευών με γραμμικά πεπερασμένα 
στοιχεία και την βοήθεια του προγράμματος Excel για την γραφική απεικόνιση των 
αποτελεσμάτων. Τα αποτελέσματα των δυναμικών και υπερωθητικών αναλύσεων 
(pushover) και τα συμπεράσματα αυτών παρουσιάζονται αναλυτικά. Παρατίθενται 
επίσης πίνακες και διαγράμματα για την βέλτιστη κατανόηση και τεκμηρίωση των 
γραμμικών και μη, αναλύσεων και την συμπεριφορά που προκύπτουν από αυτές.
ABSTRACT
The study of this work is the anti-seismic design of a series of 14 steel interconnected 
frames with eccentrics and non-L-type connections. The number of floors varies 
between 2 and 17. The design of the frames was carried out satisfying the criteria of 
Eurocode 3 and Eurocode 8 for medium ductility category, ground category B and for 
ground acceleration equal to 0.24g. Initially, the regulatory framework of the 
constructions to be studied was formed. The appropriate cross-sections, the 
corresponding supports were selected and finally the appropriate combinations of 
loads were added. Then the magnitudes of the inelastic deformations developed in the 
structural elements of the structure during the seismic excitations were estimated. 
These magnitudes of inelastic deformations were compared with the allowable values 
determined based on the target ductility level and the capacity of the members. The
design and control of the frames was carried out with the SAP2000 program, suitable 
for the analysis of constructions with linear finite elements and the help of the Excel 
program for the graphical display of the results. The results of the dynamic and 
pushover analyzes and their conclusions are presented in detail. Tables and diagrams 
are also provided for better understanding and documentation of linear and non-linear 
analyzes and the resulting behavior