Επιτομή:
Η παρούσα εργασία αναλύει την εξέλιξη της οδοποιίας μέσα από μια ιστορική αναδρομή,
εξετάζοντας τις μεθόδους βελτίωσης της τεχνολογίας οδοποιίας.
Στο πρώτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται οι ρίζες της οδοποιίας και η εξέλιξή της μέχρι
σήμερα.
Το δεύτερο κεφάλαιο επικεντρώνεται στη μηχανική αυτοκινητοδρόμων και τα
προγράμματα που επηρεάζουν την καθημερινότητα των μηχανικών. Αναλύονται οι
επιπτώσεις αυτών των προγραμμάτων και αναδεικνύονται τα πλεονεκτήματα και τα
μειονεκτήματα που συνδέονται με τη χρήση τους.
Στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται λεπτομερής ανάλυση τεσσάρων προγραμμάτων,
συμπεριλαμβανομένων του AUTOCAD, TESSERA, ΟΔΟΣ και ΔΙΟΛΚΟΣ.
Εξετάζονται τα χαρακτηριστικά και οι δυνατότητες κάθε προγράμματος, παρέχοντας μια
πλήρη εικόνα της τεχνολογίας που είναι διαθέσιμη για τους μηχανικούς οδοποιίας.
Στο τέταρτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται ένα παράδειγμα διαμόρφωσης χρησιμοποιώντας
τα προαναφερθέντα προγράμματα. Η εφαρμογή αυτή δίνει μια πρακτική εικόνα της
διαδικασίας και των αποτελεσμάτων που μπορούν να προκύψουν.
Στο πέμπτο κεφάλαιο επικεντρώνεται στη σύγκριση των προγραμμάτων, αξιολογώντας
τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους.
Επιπλέον, προσφέρονται συγκριτικές αναλύσεις στην επιμέρους λειτουργικότητα,
οδηγώντας σε συμπεράσματα για την καλύτερη επιλογή προγραμμάτων στον τομέα της
οδοποιίας.
ABSTRACT
This thesis explores the evolution of road construction through a historical retrospective,
examining methods for improving road technology in Chapter 1. Chapter 2 focuses on
highway engineering and the impact of software applications on the daily life of
engineers, delving into the advantages and disadvantages of program usage.
Chapter 3 provides a detailed analysis of four programs, including AUTOCAD,
TESSERA, ODOS, and DIOLOKOS, showcasing their features and capabilities in road
engineering.
In Chapter 4, a practical example of configuration using the aforementioned programs is
presented, offering a hands-on demonstration of the process and its outcomes. The fifth
and final chapter compares the programs, evaluating their strengths and weaknesses.
Comparative analyses in specific functionalities lead to conclusions regarding the optimal
program selection in the field of road engineering.