Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

«ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ UNITY 3D

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ, ΣΩΤΗΡΙΟΣ
dc.contributor.author ΜΑΡΑΓΓΙΑΝΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
dc.date.accessioned 2024-04-25T08:02:53Z
dc.date.available 2024-04-25T08:02:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/10868
dc.description.abstract Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός συναρπαστικού διδακτικού παιχνιδιού δύο διαστάσεων, υλοποιημένου στην πλατφόρμα Unity 3D. Ο λόγος που επιλέξαμε αυτό το θέμα είναι η αξιοσημείωτη ανάπτυξη της αγοράς των βιντεοπαιχνιδιών, η οποία έχει ξεπεράσει ακόμα και τα έσοδα του κινηματογραφικού Hollywood. Το παιχνίδι που δημιουργούμε είναι ένα κλασικό platformer, εμπνευσμένο από το Mario Bros, αλλά με ένα πρωτότυπο στοιχείο: το επίπεδο δυσκολίας αυξάνεται διαρκώς, φθάνοντας σε σημείο που μπορεί να αποτελέσει πρόκληση για τον παίκτη. Σκοπός της εργασίας μας είναι να αποδείξουμε ότι ο σχεδιασμός των μηχανισμών του παιχνιδιού και η δομή των επιπέδων μπορούν να δημιουργήσουν την εντύπωση στον παίκτη ότι, παρά την αυξημένη δυσκολία, η αποτυχία οφείλεται στις ικανότητές του, δίνοντας έτσι μια ευχάριστη πρόκληση στον παίκτη. Αυτή η εμπειρία ανακαλεί παιχνίδια όπως το διάσημο Flappy Bird. Ελπίζουμε ότι η εργασία μας θα συμβάλει στην κατανόηση του σχεδιασμού παιχνιδιών και της επίδρασής του στην εμπειρία του παίκτη, καθώς και στην ανάδειξη της σημασίας των σωστών μηχανισμών και επιπέδων στην δημιουργία εθιστικών παιχνιδιών που κρατούν το ενδιαφέρον του κοινού. Abstract The present work focuses on the development of an engaging educational two-dimensional game implemented on the Unity 3D platform. The reason for choosing this topic lies in the remarkable growth of the video game market, surpassing even the revenues of the Hollywood film industry. The game we are creating is a classic platformer, inspired by Mario Bros, but with an original twist: the difficulty level continually increases, reaching a point that can pose a challenge to the player. The aim of our work is to demonstrate that the game's mechanics and level design can create the impression for the player that, despite the heightened difficulty, failure is due to their own skills, providing an enjoyable challenge. This experience harkens back to games like the famous Flappy Bird. We hope that our work will contribute to understanding game design and its impact on the player's experience, as well as highlighting the importance of proper game mechanics and level design in creating addictive games that capture the audience's interest el
dc.publisher ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ el
dc.subject Unity, Unity3D, platformer, Mario Bros, βιντεοπαιχνίδια, ανάπτυξη εφαρμογών, παιχνίδια 2D, παιχνίδια δύο διαστάσεων, τεχνολογία, συμπεριφορά παίκτη el
dc.title «ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ UNITY 3D el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής