Ιδρυματικό Καταθετήριο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ UNITY ΚΑΙ BLENDER.

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
dc.contributor.author ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΣ (3080)
dc.contributor.author ΚΕΛΕΜΕΝΙ, ΚΡΙΣΤΙ (3015)
dc.date.accessioned 2023-01-24T07:57:45Z
dc.date.available 2023-01-24T07:57:45Z
dc.date.issued 2022-12
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/10689
dc.description.abstract Στην εργασία αυτή θα μελετηθεί η ιστορική εξέλιξη στις πλατφόρμες παιχνιδιών καθώς και ο τρόπος παραγωγής των διαφόρων μοντέλων που τα παιχνίδια χρησιμοποιούν. Παράλληλα θα εξερευνηθεί αναλυτικά η μεθοδολογία δημιουργίας παιχνιδιών με τη χρήση της πλατφόρμας Unity, καθώς και η δημιουργία μοντέλων με την χρήση του προγράμματος Blender. Στα πλαίσια της εργασίας θα αναπτυχθεί πρότυπο παιχνίδι με την χρήση της πλατφόρμας Unity. Για την εκπόνηση της εργασίας, θα εστιάσουμε στα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτής. Θα αναφέρουμε τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίσαμε και την επίλυση τους. Χρησιμοποιούμε την δομή της εργασίας έτσι ώστε να μπορεί να ασχοληθεί κάποιος για πρώτη φορά και να καταλάβει τα βασικά χαρακτηριστικά του θέματος, καθώς και οι δύο συμμετέχοντες της εργασίας αυτής, ασχοληθήκαμε πρώτη φορά με το θέμα αυτό. Η εργασία αυτή περιλαμβάνει από έναν οδηγό για το Blender και το Unity.Στο Blender παρουσιάζουμε τις αρχές λειτουργίας της εφαρμογής, μια γενική εικόνα για το πως μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα μοντέλο και τον τρόπο δημιουργίας animation του μοντέλου. Στην εφαρμογή Unity,παρουσιάζουμε τα ποιο βασικά χαρακτηριστικά της, καθώς και τα πολύ βασικά εξαρτήματα που θα χρειαστούν για την ανάπτυξη του παιχνιδιού. Αυτοί οι οδηγοί είναι στα πλαίσια του ατόμου που ασχολείται πρώτη φορά. Στο τελευταίο ασχοληθήκαμε με πράγματα όσον αφορά την δημιουργία του παιχνιδιού. Η μετακίνηση του χαρακτήρα μας είναι ένα εισαγωγικό κομμάτι στον κώδικα που χρειάζεται για να αναπτυχθεί Χρησιμοποιήσαμε κώδικα επίσης, για την αλληλεπίδραση αντικειμένων. Έπειτα θα δημιουργήσουμε τα UI του παιχνιδιού και τον τρόπο που λειτουργούν in game.Tέλος, με τα εργαλεία UI στο Unity.θα δημιουργήσουμε ένα αρχικό menu παιχνιδιού, ένα menu παύσης και ένα inventory όπου θα αποθηκεύει αντικείμενα. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ el
dc.title ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ UNITY ΚΑΙ BLENDER. el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναζήτηση στο Καταθετήριο


Σύνθετη αναζήτηση

Πλοήγηση

Ο λογαριασμός μου