Ιδρυματικό Καταθετήριο DSpace

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΜΕ UNITY ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΕΥΦΥΕΙΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Χριστοδούλου, Σωτήριος
dc.contributor.author Πανανός, Μιχαήλ (2892)
dc.date.accessioned 2022-11-22T10:25:18Z
dc.date.available 2022-11-22T10:25:18Z
dc.date.issued 2022-11
dc.identifier.uri http://repository.library.teimes.gr/xmlui/handle/123456789/10654
dc.description.abstract Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού με τη βοήθεια της μηχανής Unity. H Unity είναι ικανή να αναπτύξει δισδιάστατα και τρισδιάστατα παιχνίδια. Το παιχνίδι που αναπτύχθηκε στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας αφορά ένα τρισδιάστατο παιχνίδι αγώνων αυτοκινήτων όπου διάφοροι ευφυείς πράκτορες θα βρεθούν αντίπαλοι στην ίδια πίστα, ώστε να δούμε πως αλληλεπιδρούν και τον χρόνο που θα κάνει ο κάθε ένας για να τερματίσει. Επίσης θα κάνουμε μια αναφορά στην ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών, των μηχανών παιχνιδιών και ειδικότερα στο Unity3D. Θα δούμε αναλυτικά το περιβάλλον ανάπτυξης της Unity καθώς και τις λειτουργίες του παιχνιδιού. Στην παρούσα πτυχιακή θα δούμε αναλυτικά πως ένας εκπαιδευμένος πράκτορας έχει μάθει να οδηγεί ένα αυτοκίνητο σε μια αρκετά περίπλοκη πίστα με εμπόδια καθώς και με άλλους πράκτορες ταυτόχρονα, όσο το δυνατόν με καλύτερο χρόνο. Επίσης θα αναλύσουμε λεπτομερώς τον κώδικα που έχουμε αναπτύξει καθ’ όλες τις φάσεις της εκπαίδευσης και άλλων παραμέτρων όπως η καταμέτρηση του χρόνου για κάθε ευφυή πράκτορα. Πολύ σημαντικό είναι και το περιβάλλον της εκπαίδευσης, οπότε θα γίνει και αναλυτική περιγραφή αυτού. el
dc.language.iso el_GR el
dc.publisher ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ el
dc.title ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΜΕ UNITY ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΕΥΦΥΕΙΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ el
dc.type Πτυχιακή Εργασία el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής